Unlock 3310 Knok phoenix 1b
Fra : Michael H Svensson

Dato : 29-11-03 00:37

Hej,

Jeg forsøger at unlocke min 3310 med Knok Phoenix og et datakabel, men får
hele tiden fejlen "MBUS_SecurityCommand : cannot execute 'Set SPlock'"

Hvad gør jeg galt ??

Er det et kabel-problem ??

Hilsen
Michael

Fra : Esben Sunddal Hansen

Dato : 29-11-03 13:06

Hvad er den låst til?

Mvh Esben

Fra : Michael H Svensson

Dato : 29-11-03 16:21

"Esben Sunddal Hansen" wrote
> Hvad er den låst til?

Hej Esben,

Den er låst til Sonofon.

Jeg får enlignende meddelse når jeg forsøger at opgradere fra 3310 til 3315.

Hilsen
Michael

Fra : Mikkel Trabjerg Knud~

Dato : 29-11-03 16:38

Hvilket styresystem anvender du?

--
Med venlig hilsen/Best Regards

Mikkel Trabjerg Knudsen - www.modify.dk
Nokia reservedele, unlock, reperationer og tilbehør

Nu også unlock og opdatering af SonyEricsson

Onlinesupport: ICQ: 264960259
Husk at du kan betale med kreditkort

Fra : Michael H Svensson

Dato : 29-11-03 17:42

"Mikkel Trabjerg Knudsen" wrote
> Hvilket styresystem anvender du?

Hej Mikkel,

Windows2000.

Hilsen
Michael

Fra : helloo.dk

Dato : 30-11-03 01:07

>Jeg forsøger at unlocke min 3310 med Knok Phoenix og et datakabel, men får
>hele tiden fejlen "MBUS_SecurityCommand : cannot execute 'Set SPlock'"

Ud fra din beskrivelse vil jeg tro at du har et F_bus kabel.. Sidder der
ikke en lille knap på kablet nede ved batteriet som du kan skubbe enten helt
til højre eller venstre.. Det lyder som om du står i F-bus men for at bruge
dette program skal du køre i M-bus.

Det vil hjælpe hvis du har lidt mere info om dit kabel..

Hilsen Dan
--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Michael H Svensson

Dato : 30-11-03 08:59

"helloo.dk" wrote

> Det vil hjælpe hvis du har lidt mere info om dit kabel..

Hej Dan,

Kablet er et auto switching kabel til både FBUS og MBUS.

Kablet er købt hos www.mobilkabler.dk og fra starten virkede det slet ikke,
men efter at de har "set på det" virker det som jeg har beskrevet her.

Da jeg modtog det retur var 2 ben på det bukket, dem har jeg rettet op og
det virker som om det fungerer rimeligt med fjederbevægelsen.

Support fra www. mobilkabler.dk kan man se langt efter, de kan ikke andet
end svine en til - bare lige en advarsel til andre.

Hilsen
Michael

Fra : N/A

Dato : 30-11-03 10:04

Fra : Michael H Svensson

Dato : 30-11-03 10:04

"Per Sørensen" wrote
> Hvad er det her for noget, holder du aldrig op

Øhhh Per

Slipper jeg aldrig af med dig ??

Nu har du tre gange skrevet til mig at du ikke har mere at sige !

Jeg har ikke truet dig med noget, jeg har blot gjort dig opmærksom på at dit
krav om betaling for reklamationsbehandling ikke er lovlig, og at jeg ikke
ville betale det. Derudover gjorde jeg dig opmærksom på at du havde sendt
ablet tilbage til mig i uoriginal emballage med det resultat at to ben var
bukket.

Du skrev så et eller rettere to mails til mig om at jeg var smådum og ikke
gad læse hvad der stod på din hjemmeside.

Det har jeg loyalt kommenteret direkte til dig og ikke blæst op her på
siden, men hvis du vil føre "krig" her så OK med mig, det er dig der har
noget at tabe, ikke mig.

Per - et godt råd,
Glem mig - prøv at styre dit temperament - så har du en chanche for succes.

Og så til alle der har forsøgt at hjælpe her, TAK.

Hilsen
Michael

også til dig Per

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-03 10:11

"Per Sørensen" <djubi@djubi.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mit råd, og jeg tror nok at de fleste der før har modtaget support og
hjælp
> herfra nok vil give mig ret? Du er ikke den eneste der har returneret en
> vare og som har virket, og de fik også en besked på de skulle dække
> portoomkostninger, og der har aldrig jeg gentager aldrig før været nogen
der
> har tvivlet på at det er korrekt?
>
> Dette er min eneste kommentar til dig, du skal ikke svine et firma til der
> prøver at hjælpe folk så godt de kan, og jeg svarer ikke på yderligere fra

prøv lige og snuppe en stesolid det med at svine det firma til klare du vist
helt fint selv hvis du ellers har noget med det at gøre jeg køber helt
sikkert ikke noget der men det er jo også kun 99 kr

Fra : 12unlock.dk

Dato : 03-12-03 11:05

> [...]
>
> Jeg forsøger at unlocke min 3310 med Knok Phoenix og et datakabel, men får
> hele tiden fejlen "MBUS_SecurityCommand : cannot execute 'Set SPlock'"

Hej
Nej det tror jeg ikke, jeg tror problemet er dit OS. Jeg har prøvet at køre
Knok Phoenix i XP og får samme fejl, men har installeret dual boot så jeg
osse kan starte i 98SE og der fungerer alt 100% så hvis du har mulighed for
det, så test det på en maskine med OS Win98SE

Mvh. Lars, www.12unlock.dk