Unlock Siemens C55 uden kabel?
Fra : Jasper Norman

Dato : 27-11-03 23:40

Hej.

Kan det lade sig gøre at unlocke en C55 uden datakabel? Jeg overvejer at
betale de 65 kr kablet koster, i stedet for at betale en anden mand 100,-
for at unlocke tlf. Men hvad ellers kan kablet bruges til?

/Jasper

Fra : helloo.dk

Dato : 28-11-03 00:02

"Jasper Norman" <ahrensbach_fjern_dette_@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Kan det lade sig gøre at unlocke en C55 uden datakabel?

Ja hvis du vil betale mange penge..(det er dyrt da der er flere der skal
tjene penge)

>Jeg overvejer at
> betale de 65 kr kablet koster, i stedet for at betale en anden mand 100,-
> for at unlocke tlf.

Så husk lige på at der skal betales porto hvis du ikke selv henter kablet.
Derudover skal du huske at der ikke er garanti på telefonen virker bagefter
hvis du laver noget forkert. (Det syntes jeg er de sidste 35,- kr værd)
Men ødelægger du den så den ikke kan tænde kan du altid få den lavet hos
mig. (www.helloo.dk)

>Men hvad ellers kan kablet bruges til?'

Der følger et kabel med når man køber en ny Siemens. Dette kan du bruge til
dataoverførelse. Evt ringtoner, billeder og lign..

Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Jasper Norman

Dato : 28-11-03 00:35

Mener da ikke at der fulgte et kabel med min? Er det virkelig standard?

/Jasper

Fra : helloo.dk

Dato : 28-11-03 03:38

> Mener da ikke at der fulgte et kabel med min? Er det virkelig standard?

Måske tager jeg fejl.. men det er standart med S55 , M55 modellerne..
Men selv om der gjorde vil du ikke kunne unlock din telefon med det da dette
kræver et uorginal kabel.
Hilsen Dan

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-03 10:27

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> Måske tager jeg fejl.. men det er standart med S55 , M55 modellerne..

Hej Dan!

Datakabel er ikke decideret standard i Siemens salgspakker!
Det er operatørene der selv pakker det i!

Helmut Lotti