Hvordan foregår unlock af Ericson T200
Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 20-11-03 11:29

Hej gruppe

Min svigermor har imod alle råd købt en Ericson T200 og den skal nu låses
op.

Hvordan foregår det - skal den sendes eller kan den låses op vha en kode?
(og ja jeg ved godt hun kunne betale 500 til sonofon hvortil den er låst
*G*). Hun er ikke meget for at sende, så derfor vil jeg gerne vide hvad for
en type unlock jeg skal finde til hende.

--
/Steen
Fjern alt til og med sidste underscore i email.

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-03 14:03

"Steen Holm Pedersen" skrev i en meddelelse
> Min svigermor har imod alle råd købt en Ericson T200 og den skal nu låses
> op.

find en unlocker i nærheden af hende på www.dkunlock.dk

MVH.
Anders Skalsted - Din Personlige Unlocker
www.dinunlocker.dk

Fra : Steen Holm Pedersen

Dato : 20-11-03 14:59

"Anders Skalsted - www.dinunlocker.dk" <anders(a)dinunlocker.dk> skrev i en
meddelelse news:3fbcbc48$0$70004$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> find en unlocker i nærheden af hende på www.dkunlock.dk

Det kunne jeg godt. Men jeg tænkte jeg kunne få et uvildigt svar på mit
spørgsmål herinde først.

Fra : DirectX

Dato : 20-11-03 15:01

> Hej gruppe
>
> Min svigermor har imod alle råd købt en Ericson T200 og den skal nu låses
> op.
Har du nogle personlige erfaringer som du vil dele om den T200 ?

> [...]
for
> en type unlock jeg skal finde til hende.

Der er desværre kun 2 måder at unlock sådan en SE telefon på,
den ene er at du har et datakabel og udlæser en log som du sende til en der
kan behandle den
og sende en unlock kode retur ( ja det koster penge Typisk mellem 100 og
150 kr )

Eller du gør som Anders Skalsted skriver du skal, find dig en unlocker der
bor tæt på dig
og betal ham / hende for den services

Mvh
C@ss