Udlæsning af sikkerhedskode?
Fra : Tommy

Dato : 15-11-03 10:53

Hej
Har en Nokia 3210 som beder om sikkerhedskode, problemet er bare, at jeg
ikke kender den. Den er åbenbart blevet ændret en gang.
Da en Nokia 3210 kan købes brugt for Ca. 200 kr. vil jeg ikke ofre en
formue.
Hvad gør jeg? Bor i Kolding.

Fra : Jimmi - odense

Dato : 15-11-03 14:39

har du prøvet: 12345 ?

hvis du ikke kender den kan den udlæses med et almindelig datakabel.

--
MVH.
Jimmi - www.tronik.dk

Fra : DonE

Dato : 15-11-03 14:40

Find en unlocker : http://www.dkunlock.dk han/hun kan.

--

Venligst DonE

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-11-03 20:25

Tommy wrote:
> [...]
> jeg ikke kender den. Den er åbenbart blevet ændret en gang.
> Da en Nokia 3210 kan købes brugt for Ca. 200 kr. vil jeg ikke ofre en

Et almindeligt datakabel og et program som f.x. Logomanager og flere
andre kan aflæse den for dig.

Så find en, der har sådan et.

Email: jan@NOSPAMjve.dk Web: www.jve.dk
Fjern NOSPAM ved mail - men usenetindlæg bør normalt besvares i gruppen.