Unlock af Siemens S55 vha. uoriginalt data~
Fra : Tommy Ipsen

Dato : 10-11-03 16:59

Hej gruppe

Jeg har efter lidt hjælp og rådgivning valgt at købe et uoriginalt
datakabel til at unlocke min Siemens S55 - mine evner har dog indtil
videre ikke været tilstrækkelige til at opnå succes

Jeg har lagt en detaljeret problembeskrivelse på følgende url:
http://www.tommyipsen.dk/S55/ og håber, at der er nogen som kan/vil
hjælpe mig med en detaljeret vejledning til mit foretagende!

Med venlig hilsen

Tommy Ipsen

Fra : helloo.dk

Dato : 10-11-03 18:18

For mig at se (sådan hurtigt) er det fordi når programmet siger wating for
phone skal du lige hurtigt trykke på power knappen..
Hilsen Dan

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 10-11-03 18:37

Hej igen

Efter at have elimineret nogle mulige fejlkilder med hjælp fra Anders
Skalsted fandt jeg ud af, at det hele fungerede, hvis jeg blot
afkrydsede "RTS" for COM portet i konfigurationen!!

-aner ikke, hvad det betyder, men nu fungerer det!

Mvh

Tommy