Lasse og alle de andre
Fra : EB

Dato : 08-11-03 10:26

Hej,

Nu har jeg i en periode fulgt diskusionerne i denne og andre nyhedsgrupper
vedr. unlockning.

I den forsamling jeg normalt findes er der folk der er lidt træt af Lasse i
NG. Det er de dels fordi du Lasse ofte påtager dig rollen som dommer over
andre men ikke vil være så nøgtern at lade dig dømme af andre. Det kan godt
være at du var en af de første og måske også engang en af de største i
denne branche. Men domme er for domstole og erfaringer er for alle. Jeg har
aldrig mødt dig Lasse og har ingen personlige udeståender med dig. Så det er
ikke et vendetta jeg er ude i her.

Jeg kalder mig ikke unlocker men har brugt en del forskellige i Kbh.(til
dato har jeg vel købt ca. 100 unlockninger/Sw opdateringer). Og jeg er ikke
stødt på nogen decideret dårlige af slagsen. Nogen skal jeg indrømme ved
mere end andre og kan mere end andre. En funklende hjemmeside er ikke en
garanti det har jeg opdaget. Folks indlæg om deres gode erfaringer er ok.
Men jeg kan da hæfte mig ved at nogen bliver meget ofte omtalt og andre
meget erfarne folk jeg er stødt på slet ikke optræder. Det bedste af det
hele af er at jeg ved mange af dem der ikke omtales har en stor forretning
(legitim og officiel momsregistreret) ud af det mens nogen her nok bruger
mere tid på at "slås" i denne og andre NG.

Jeg fandt på et tidspunkt på Per "djubi" Sørensen et link til "gule sider"
for unlockere. Jeg har hæftet mig ved at der ikke var mange på. Mon det
skyldes at mange har en forretning der ikke tåler en kontakt fra T&S. En
momsregistrering er ikke en garanti men omvendt et bevis på at vedkommende
mener at han har en forretning han vil stå ved. Om han har et økonomisk
udkomme af det er noget andet. Hvor mange har reelt det!!

Min overbevisning siger mig at det alle er voksne mennesker der skriver og
læser i denne gruppe. Men undskyld mig engang imellem (ofte!!) synes jeg I
trækker det ned på et niveau hvor det ikke hører hjemme, og gør det lidt til
en "pissing contest".

For indrømmet der er nok folk i denne branche der burde have lavet noget
andet og mere seriøst. Men min erfaring siger mig også at dem som burde
undgå dem(læs brugerne/kunderne) de læser ikke i denne gruppe. Så det meste
af jeres mudderkastning falder til jorden som fagsnak og hjælper ingen.

Hvis I så gerne vil promovere jeres kunnen (som jeg ikke tvivler på I
besidder) så lav da en organiseret samling af jeres navne og adresser og
hvad I kan(links er en god ting). Så kan I lave gæstebøger eller andet som I
kan henvise til istedet for at bruge NG til at promovere jer ved at nedgøre
modparte(n/rne).

Dette indlæg er skrevet som et konstruktivt indlæg(det håber I vil læse det
som). Udover de 2 navne nævnt har jeg med vilje undladt at promovere hvem
jeg oftest bruger til at få løst mine opgaver. Det er nemlig ligegyldigt for
der er ikke nogen af jeres indlæg der får mig til seriøst at overveje at
skifte. Og derved beviser det jo nok at kævl betaler sig ikke.

Tænk så over hvad andre uerfarne brugere må tænke!!!!!!!

Fra : helloo.dk

Dato : 08-11-03 18:38

"EB" <bebop_____ÆÆØÆLPP_@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> mener at han har en forretning han vil stå ved. Om han har et økonomisk
> udkomme af det er noget andet. Hvor mange har reelt det!!

Per (djubi) har også skrevet meget her i news.. At du faldt over ham på de
gule sider er nok mere en tilfældighed. Vi reklamere jo ikke ens alle sammen
og det er jo kun godt..
*Skal lige sige i den forbindelse at mit CVR nr står på min hjemmeside..

> [...]
> hvad I kan(links er en god ting). Så kan I lave gæstebøger eller andet som
> kan henvise til istedet for at bruge NG til at promovere jer ved at

Det har vi prøvet.. (jeg har) men det eneste vi fik ud af det var at Lasse
sagde det er ulovligt og så hoppede folk fra igen.. Så nu findes der kun
www.dkunlock.dk som jeg selv syntes er ganske utilfredsstillende.

Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : EB

Dato : 08-11-03 23:26

Hej Dan,

Min nævnelse af Per var en tilfældighed. Mit mål var så vidt muligt ikke at
promovere nogen fremfor andre læs være partisk.

Men dit svar fortæller mig jo 2 ting:

at du er seriøs (det vidste jeg allerede) og,
at jeg måske havde mere ret om enkeltpersoner end jeg havde forestillet
mig.

At I er forskellige er kun godt. Har set den hjemmeside du nævner og er
heller ikke imponeret.

MVH

EB

Fra : Jimmi - odense

Dato : 10-11-03 12:32

Hej EB

Jeg er helt enig, alt den mudderkastning i denne gruppe er forkastelig, men
jeg tror næsten det er uundgåeligt i sådanne grupper her at holde en ren
kammertone pga. nogle enkelte personer, desværre, da det ellers er en god
måde at dele erfaringer og informationer.
--
mvh.
Jimmi - tronik.dk