celleinformation
Fra : Jan

Dato : 08-11-03 03:34

jeg har en 3310 fra debitel som kører via sonofon's net men hvis jeg sættte
celleinformation til viser den ikke noget, det skulle da vise noget ikkke ?

Hvad betyder PIN2 koden er blokeret når jeg vil ændre "vis forbrug som "
>enheder
jeg har "opgraderet" den til en 3315 med "knok build 1" hvis det har nogle
betydning
Jan

Fra : Jean

Dato : 08-11-03 08:56

"Jan" <nogle@test.se> skrev i en meddelelse
> jeg har en 3310 fra debitel som kører via sonofon's net men hvis jeg
sættte
> celleinformation til viser den ikke noget, det skulle da vise noget ikkke
?

Nej, jeg mener ikke, at Sonfons master visser celleinformation. Hvis du vil
ha' celleinformation, så skal du skifte til TDC, Telmore osv. Altså et
selskab, som bruger TDC's mobilnet.

Mvh Jean

Fra : Kent

Dato : 08-11-03 10:54

Jeg mener oxo telia har noget celleinfo men er slet ik sikker..

Fra : Hans Pedersen

Dato : 08-11-03 20:13

Jeg kan så bekræfte at Telia har celleinformation. Har selv brugt det hver
eneste dag gennem det sidste 1½ års tid.

Fra : Jean

Dato : 08-11-03 12:59

Kent skrev:
> Jeg mener oxo telia har noget celleinfo men er slet ik sikker..

Hej Kent.

Telia har celleinformation. Men jeg vil på ingen måde opfordre nogen til at
blive kunde hos Telia.
Desuden bruger man vel Sonofons net, der hvor Telia ikke rækker? Og så er
der vel ingen celleinformation?

Mvh Jean

Fra : Hans Pedersen

Dato : 08-11-03 22:09

Telia bruger sonofon hvor de ikke selv har dækning ja, men at direkte
anbefale at ikke bruge dem? nej.

Jeg har haft telia på min mob i 1½ år nu, og er fuldt ud tilfreds. Har
aldrig haft noget at klage over.

Fra : Jean

Dato : 08-11-03 14:33

"Hans Pedersen" <warcaos@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Telia bruger sonofon hvor de ikke selv har dækning ja, men at direkte
> anbefale at ikke bruge dem? nej.

Jo, jeg anbefaler IKKE at bruge Telia, da de ikke har styr på noget.
Forkerte regninger bliver sendt ud i flæng. Har selv modtaget op til
flere...

> Jeg har haft telia på min mob i 1½ år nu, og er fuldt ud tilfreds. Har
> aldrig haft noget at klage over.

Du hører desværre til de få.

Mvh Jean (tidligere Telia-kunde)

Fra : Hans Pedersen

Dato : 09-11-03 02:07

> Du hører desværre til de få.

ja gør jeg måske. men kender nu også flere andre der er fuldt ud tilfredse
med deres telia abb. Det eneste minus er så bare at de ikke selv dækker hele
landet..

mvh hans pedersen

Fra : Tele-Mobil.dk

Dato : 09-11-03 12:46

****HVEM GØR DET****

Fra : Hans Pedersen

Dato : 09-11-03 22:25

hehe.. ja hvem gør det...
har endnu ikke oplevet at der er nogen der dækker 100%..