flash kabel til 6610
Fra : Jan

Dato : 07-11-03 21:44

hvor finder jeg et flash kabel til en 6610.. bare til denne model. og ikke
nogle boks
vil prøve af lege lidt med min telefon
det data kable som man køber org. kan det bruges til noget (unlock/flash),
eller kan det kun bruges til nokia programmer?
Jan

Fra : helloo.dk

Dato : 07-11-03 23:08

"Jan" <nogle@test.se> skrev i en meddelelse
> hvor finder jeg et flash kabel til en 6610.. bare til denne model. og ikke
> nogle boks

For at flash din telefon skal du enten have en dongel eller en griffin.. Der
findes de gamle DCT4 dongler som ikke er ret dyre mere men dengang var 6610
ikke på markedet, så jeg er ikke sikker på at der fås kabler til den model
til dongel..
Mit forslag er.. Byg dit eget kabel. der er mange steder på nettet hvor man
kan finde tegningen over de gamle dongler (dct4) og med det rette stik kan
du vel bygge dit eget kabel.

Er du ikke frisk på dette findes der jo stadig unlockere som har kabler til
DCT4. Kik evt. på www.dkunlock.dk hvis du mangler en sådanne..

Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Jan

Dato : 08-11-03 03:19

Nu var det en 6210 og ikke den model jeg skrev... giver det nogle
ændringer? :)
De tegninger jeg har set, de går til Lpt porten, men skal de gå gemmen
"noget" ( I2C ) og ikke bare fra telefon til PC uden nogle dimser?

Jan

Fra : Jan

Dato : 08-11-03 15:48

Prøver lige igen :)
har en 6210, kan man bare forbinde de 4, mbus-tx-rx-grd til printer porten
uden videre og så har man et flash kabel. eller skal der dimser imellem.
Har fundet nogle tegninger hvor der vises af der er nogle "I2C device with 3
wires" som skal imellem vist i et word doc

Hvis ikke kan man så et eller andet sted købe et simpelt kabel som kan
bruges til denne model uden af koste en formue?

Jan