Hjælp til indtastning af kode på dct 3 tel~
Fra : KL

Dato : 07-11-03 16:39

Har lige fået en unlock kode til min 6210 fra sonofon.
Den ser således ud 5278156575
hvordan skal jeg indtaste den på telefonen ???

Mvh Klaus

Fra : Th Frydensberg

Dato : 07-11-03 16:56

KL wrote:

> Har lige fået en unlock kode til min 6210 fra sonofon.
> Den ser således ud 5278156575
> hvordan skal jeg indtaste den på telefonen ???
>
> Mvh Klaus

1). Fjern simkortet fra din mobiltelefon.
2). Indtast koden(KODE 1) som er vist herunder.

Forklaring omkring hvordan man indtaster oplåsningskoden.
P: tryk på "*" knappen 3 gange
w: tryk på "*" knappen 4 gange
+: tryk på "*" knappen 2 gange

KODE1 = #pw+5278156575+1#

Du kan evt. ringe til mig så skal jeg forklare hvordan 51905553