internet kontra grafikkort
Fra : Carsten

Dato : 17-04-01 11:30

> Jeg har problemer med at mit internet er meget langsomt, jeg har snakket
med
> TDC, de siger at der ikke er noget i vejen med forbindelsen, men at det
> enten kan være min browser(Explorer) som skal udskiftes med Netscape,
eller
> at det er mit grafikkort der ikke kan med internet!!.
> Min PC:
> Win 98 Me
> 350 MhZ Pentium II 128 ram
> Grafikkort: Asus GeForce 2 AGP MX med Detonator 3 driver
>
> Kan det passe hvad de kloge ved TDC siger?

Carsten
P.S fjern tallene fra E-mail add. og send.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-04-01 12:18

"Carsten" <carsten111@plakaten.dk> wrote in message
> med
> eller

Carsten, du glemte at fortælle hvordan du oplever langsom internet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Simon Lauritsen

Dato : 17-04-01 16:20

Hvis ovenstående ikke kan med Internettet står det godtnok skidt til... jeg
kan sige helt sikkert at (hvis kortet ellers fungerer korrekt) kan det
umuligt være selve kortets skyld. Nu skriver du Detonator 3... det er et
lidt vidt begreb, hvilken version? Ikke at jeg tror at det har meget med
dine problemer at gøre.. men.

Nu siger du at de nævnte at Internet Explorer kan være et problem, hvis jeg
ikke husker forkert er det Internet Explorer 5.5 der er med i Win Me? Jeg
har hørt flere der har haft problemer med meget lang loadetid på diverse
hjemmesider med den version, og det blev løst ved at bruge Netscape. Evt kan
du prøve at hente Internet Explorer 6... hvis du ellers tør prøve en
Microsoft Beta

Fra : Dennis T.

Dato : 17-04-01 16:25

Simon Lauritsen wrote:
> loadetid på diverse hjemmesider med den version, og det blev løst ved
> at bruge Netscape. Evt kan du prøve at hente Internet Explorer 6...
> hvis du ellers tør prøve en Microsoft Beta

Heh... hvem tør i det hele taget bruge en Microsoft "final" ? :)

/Dennis

Fra : Simon Lauritsen

Dato : 17-04-01 16:31

> Heh... hvem tør i det hele taget bruge en Microsoft "final" ? :)

Det var lige præcis min pointe ;)

Fra : Dennis T.

Dato : 17-04-01 18:36

Simon Lauritsen wrote on Tuesday 17 April 2001 17:30 in
<9bhnj3$i19$1@news.inet.tele.dk>:
> Det var lige præcis min pointe ;)

Du klarer det da ellers meget godt :)

/Dennis

Fra : Andreas Falck

Dato : 17-04-01 19:38

"Dennis T." <viol8r@technologist.com> skrev i en meddelelse
> Simon Lauritsen wrote on Tuesday 17 April 2001 17:30 in

> Du klarer det da ellers meget godt :)

Jamen det er kun fordi det ikke er den sidst nye af arten han benytter
sig af

Med venlig hilsen Andreas falck - ICQ 108 480 093
--
Hvem er det sande Israel? - Hvad er sand tungetale? -
Hvem er Antikrist? - og mange andre artikler!