Ulåst T68i ???
Fra : Benny Knudsen

Dato : 05-11-03 22:41

Jeg har lige modtaget min nye T68i købt gennem Debitel.
På sim kort informationssedlen stod der at der kunne gå op til 24 timer, før
sim kortet ville virke...- Og rigtigt nok virkede det ikke, da jeg prøvede.

Så tænkte jeg, at jeg da lige ville prøve mit Telmore sim kort, bare for at
se.........

Og minsandten om ikke det virkede... Kan jeg ud af det så konkludere, at min
telefon IKKE er sim låst ?

Kan huske at jeg for længe siden her i gruppen, så emner der omhandlede TDC
vs. Telmore sim kort, at Telmore jo brugte TDC's net. Det samme gør Debitel,
så er der en hage her ?

På forhånd tak...

Benny

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-11-03 23:14

Benny Knudsen skrev:

>Kan huske at jeg for længe siden her i gruppen, så emner der omhandlede TDC
>vs. Telmore sim kort, at Telmore jo brugte TDC's net. Det samme gør Debitel,
>så er der en hage her ?

Telefoner kan være låst på forskellige måder - bl.a. til nettet (som
virker både TDC og Telmore, samt debitel, hvis man har et kort fra
debitel der bruger TDCs net). Telefoner kan også være låst til
operatøren, så vil det kun være debitels kort der virker.

I dag låser debitel så vidt jeg ved til operatøren, så du har nok
været heldig at få en ulåst telefon - men det kan som sagt også været
tilfældet, at den er låst til nettet - måske er det et gammelt lager
de skal have tømt, eller hvad ved jeg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : helloo.dk

Dato : 05-11-03 23:17

"Benny Knudsen" <pipfuglbenny_k@post3.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Og minsandten om ikke det virkede... Kan jeg ud af det så konkludere, at
min
> telefon IKKE er sim låst ?

Du kan altid klikke < ** < på telefonen for at se om den er låst..
< = Joystikket til venstre..
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : mr_allen

Dato : 06-11-03 17:58

> Du kan altid klikke < ** < på telefonen for at se om den er låst..
> < = Joystikket til venstre..
> Hilsen Dan

Er der nogen måde man på en Nokia kan tjekke, hvad den er låst til?

--
//mr_allen

mr_allen@XXXdecan.org - fjern XXX

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-11-03 18:11

mr_allen skrev:

>Er der nogen måde man på en Nokia kan tjekke, hvad den er låst til?

Ikke ved indtastning - kun ved at prøve sig frem med forskellige kort,
eller ved at udlæse informationerne med datakabel.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Peter Marcher

Dato : 18-11-03 01:50

Hej
Undskyld jeg ligeblander mig men.....
Når jeg har gjort det du skriver står der: "Net" = åben hængelås, men "Del
af nettet" = låst hængelås.
Hvad kan jeg tolke ud af det?
Med venlig hilsen
Peter

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 18-11-03 02:05

Peter Marcher skrev:

>Når jeg har gjort det du skriver står der: "Net" = åben hængelås, men "Del
>af nettet" = låst hængelås.
>Hvad kan jeg tolke ud af det?

Din telefon er låst til "del af nettet", hvilket vil sige, at den er
låst til en operatør - fx debitel.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Peter Marcher

Dato : 20-11-03 01:07

Tak for svaret
Mvh
Peter

Fra : Benny Knudsen

Dato : 06-11-03 22:30

Jeg har lige prøvet at kigge på status (det med pile og stjerner). Og der er
der 2 åbne hængelåse, så jeg har vist bare været heldig...
Tjekkede for øvrigt software verseion jvf. tidligere tråd, og her siger den:
R8A015