Helloo.dk
Fra : Z

Dato : 05-11-03 18:50

Hej Dan og alle andre...

det skal lige siges jeg har ikke handlet hos Helloo.dk
men udfra helloo´s hjemmeside og den gode service føler jeg altså at helloo
er er god forretning... ærgeligt det er så lang væk...
men er jeg den eneste her der syntes at helloo´s service er god... fx. med
gratis unlock af DCT4 nokia telefoner deriblandt debitel...
og ligger kvit og firt en udregner til fri download.. det er sq en god
server syntes jeg.. hvad med alle andre??

Søren
Bornholm

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 05-11-03 19:21

Z skrev:

>hvad med alle andre??

Hvad er det præcis du ønsker at sige?

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/
Nu kan du selv låse ALLE Motorola- og Nokiatelefoner op!

Fra : helloo.dk

Dato : 05-11-03 23:20

> Hvad er det præcis du ønsker at sige?

Tror han mener at jeg gør et godt stykke arbejde med at servicere..
Jeg tager det som et kompliment..
Tak for det..
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Ukendt

Dato : 06-11-03 17:00

"helloo.dk" skrev i en meddelelse
> Tror han mener at jeg gør et godt stykke arbejde med at servicere..
> Jeg tager det som et kompliment..

Det tror jeg også roligt du kan... men det er jo frækt at sige noget godt om
andre end lasse, det ved du jo godt !
Jeg må jo også hellere tilstå at jeg faktisk ikke kan sige noget skidt om
helloo

--
MVH.

Anders Skalsted

www.dinunlocker.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-11-03 17:16

Anders Skalsted skrev:

>Det tror jeg også roligt du kan... men det er jo frækt at sige noget godt om
>andre end lasse, det ved du jo godt !

Jeg ved ikke hvor du har den idé fra, men Sørens indlæg undrede mig
bare - det er lidt "tomt", der er ikke meget debatoplæg i det - og så
er det krydspostet.

>Jeg må jo også hellere tilstå at jeg faktisk ikke kan sige noget skidt om
>helloo

Tja, en ting som "Vi har kun tilfredse kunder" siger nok for mig. Jeg
ville umiddelbart aldrig handle sådan et sted, for enhver kan vel
regne ud, at det er en lodret løgn. Man kan aldrig gøre alle tilfredse
- man kan prøve - men det kan ikke lade sig gøre.

Lad ikke dette starte en krig - det er ikke meningen, men nu når du
skriver sådan en sætning (din første sætning), så bliver jeg nødt til
at afkræfte det - jeg ved ikke hvorfor du tror tingene er sådan.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - med en enkelt utilfreds kunde i ny og næ

Fra : helloo.dk

Dato : 06-11-03 22:07

> [...]
> regne ud, at det er en lodret løgn. Man kan aldrig gøre alle tilfredse
> - man kan prøve - men det kan ikke lade sig gøre.

Vi har jo haft denne diskution.. Helloo.dk gør alt for at vores kunder er
tilfredse. Er de bare nogle som brokker sig konstant (eks. vis Lasse
Hedegaard) ønsker vi ikke at have dem som kunder.
Derfor har vi kun tilfredse kunder...

> Lad ikke dette starte en krig - det er ikke meningen, men nu når du
> skriver sådan en sætning (din første sætning), så bliver jeg nødt til
> at afkræfte det - jeg ved ikke hvorfor du tror tingene er sådan.

Du starter jo selv...

Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-11-03 23:17

Dan skrev:

>Vi har jo haft denne diskution.. Helloo.dk gør alt for at vores kunder er
>tilfredse.

Alt? Jeg gør meget, men jeg gør dælme ikke alt. Hvis nogen forlanger
gratis unlock af hele familiens telefoner, så gør jeg det ikke for at
gøre dem tilfredse. Kan du se hvor jeg vil hen?

>Er de bare nogle som brokker sig konstant...

At forlange gratis unlocking af hele familiens telefoner er vel ikke
brok?

>... (eks. vis Lasse Hedegaard) ønsker vi ikke at have dem som kunder.

Hmm, du tilbød da at sælge mig batteri d. 4. november:

Lad nu fred være med det...

>Derfor har vi kun tilfredse kunder...

Sludder og vrøvl.

Du sætter en smiley, jeg vil tro/håbe det betyder, at du
(selvfølgelig) godt ved, at der er enkelte (forhåbentlig er det kun
enkelte) kunder, der ikke er tilfredse - sådan vil det være alle
steder - alt andet er utopi.

Jeg bliver irriteret, når nogle fx reklamerer for "Send alle de gratis
SMSer du vil resten af året", og der så står med småt, at man kun må
sende 500 SMSer. Sådanne ting ser vi hver eneste dag, og personligt
prøver at holde mig væk fra firmaer der bruger denne form for
markedsføring. Der kommer mere og mere af det, og hvor stopper det?

Jeg holder mig væk fra firmaer der har en politik/markedsføring/etc
jeg ikke kan følge (eller som direkte ikke er sandt) - jeg kunne fx
heller aldrig finde på at købe noget af en spammer - næh tak.

Hvorfor ikke bare skrive tingene som de er? "Vi samler på glade
kunder" kan du nok ikke bruge - det er der allerede andre der har
fundet på. Men "Vi har kun tilfredse kunder", det er noget pladder -
og sender et signal om useriøsitet til mig (højst sandsynligt også
andre). Så ved du det...

>Du starter jo selv...

Jeg ligger kortene på bordet - desværre er det igen og igen set, at
folk tager det ilde op - og derefter går i baglås. Det er ikke
meningen at starte en krig - jeg kommer bare med min
uforbeholdne/ærlige mening - that's all.

FYI: Jeg er væk indtil mandag aften, så ingen respons herfra.

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 07-11-03 10:54

> Hmm, du tilbød da at sælge mig batteri d. 4. november:

Det var nu for at være flink.. Men du reagerede jo ikke... Ligesom når folk
mangler hjælp.
Her tænker jeg på "Nyk M Unlock" Hjælp til Ericsson R600. i news
dk.teknik.telefoni.mobil.unlock

Men jeg mener stadig du skal tænke dig om før du "bare lige siger din
mening"
Du har selvf. ret til dine egne meninger men som du burde have konkluderet
efterhånden her i news så er der ikke ret mange som ønsker at høre dem. Du
må gerne holde dem for dig selv.

Hilsen Dan

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 06-11-03 17:14

> Hvad er det præcis du ønsker at sige?
>
> Venligst,
> Lasse Hedegaard

Kære Lasse.
Det han gerne vil sige er, at Halloo.dk yder en rigtig god service.
Det er da også skide irriterende at der ikke er nogen der gidder sige det om
dig. Hvad med at starte en ny tråd op der hedder: "Jeg er bare så god"
Helloo er god, og jeg har da ingen grund til at tro at du ikke er det, men
lad dog folk skrive det de vil hvis det er positivt og sandt.
Du har det med at føle dig trådt over tærerne hvis ikke du er indblandet.

Mvh...Søren

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-11-03 17:20

Søren Jørgensen skrev:

>Det han gerne vil sige er, at Halloo.dk yder en rigtig god service.

Søren har ikke handlet hos ham, indlægget ligner (i mine øjne)
umiddelbart en gang skjult reklame - om det er det eller ej, det skal
jeg ikke kunne sige - men jeg kommenterede indlægget, da jeg synes
indlægget var noget "tomt".

>Det er da også skide irriterende at der ikke er nogen der gidder sige det om
>dig.

Det skulle jeg da mene der var, men det er nu helt underordnet. Jeg
beder i øvrigt ikke mine kunder om at skrive sådanne indlæg her i
gruppen, næh - det ville ligne spam.

>Hvad med at starte en ny tråd op der hedder: "Jeg er bare så god"

Næh - det ser jeg ingen grund til.

>Helloo er god, og jeg har da ingen grund til at tro at du ikke er det, men
>lad dog folk skrive det de vil hvis det er positivt og sandt.

Der er ikke megen debatoplæg over det, og jeg spurgte sådan set bare,
hvor Søren ville hen med sit indlæg.

>Du har det med at føle dig trådt over tærerne hvis ikke du er indblandet.

Trådt på - næh, ikke i denne sammenhæng.

Ro på! Er det dig eller mig der farer i flint?

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 06-11-03 20:19

> Ro på! Er det dig eller mig der farer i flint?

Hej igen Lasse.
Der er ingen der farer i flint her, men det er 100% sikkert at man kan se et
indlæg fra dig af, hvis der er nogen der roser andre unlockerer. Sorry, men
det har stemt hver gang.
Lasse, du ville virke mere professionel hvis du ikke altid skulle have din
egen signatur smidt ud, når der er andre der har fået roser. Du prøver i
øvrigt også altid at insinuere at det er aftalt spil når nogle siger noget
pænt om andre. Det virker heller ikke professionelt, at komme med tomme
beskyldninger, uanset om de er slet skjulte som dine eller ej.

Mvh...Søren

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-11-03 23:17

Søren Jørgensen skrev:

>Der er ingen der farer i flint her, men det er 100% sikkert at man kan se et
>indlæg fra dig af, hvis der er nogen der roser andre unlockerer.

Ros har ikke så meget med teknik at gøre. I markeds-gruppen kunne man
måske sige det var on-topic (i begrænset omfang), men så hold det da
for dævlen der.

>Sorry, men det har stemt hver gang.

Det tror jeg nu ikke, men jo - jeg reagerer ofte, hvis noget ikke
hører til i gruppen.

>Lasse, du ville virke mere professionel hvis du ikke altid skulle have din
>egen signatur smidt ud, når der er andre der har fået roser.

Glem nu min signatur - den er på som standard. Læs i stedet selve
teksten i mine indlæg. Jeg tror alligevel det er begrænset hvad jeg
får af kunder fra usenet. Det her med, at du/I måske tror, at jeg blot
vil sige "jeg er her også", det ved jeg ikke hvordan jeg skal få jer
væk fra - min jeg kan fortælle dig, at det ikke er tilfældet.

>øvrigt også altid at insinuere at det er aftalt spil når nogle siger noget
>pænt om andre.

Jeg må indrømme, at jeg synes det er _lidt_ spøjst, at det ofte er de
samme unlockere, hvor der kommer den slags indlæg (som Sørens) - sådan
mere eller mindre ud af den blå luft. Af og til er det endda fra folk,
jeg ellers aldrig har set et indlæg fra på usenet. Det er da lidt
pudsigt, at deres første usenet-indlæg handler om hvor godt det ene og
det andet nu er. Jeg har lagt kortene på bordet nu, og jeg vil da håbe
jeg tager fejl - men vi _har_ set diverse spøjse stunts...

Som jeg har skrevet andetsteds, så er jeg overbevist om, at det er
ganske få kunder jeg får fra usenet (hvilket er fint nok - jeg tager
mig af Hr. og Fru Hansen). Jeg kæmper altså ikke om kunder på usenet,
så er DET på plads. Jeg ville dog håbe, at grupperne blev brugt til
det de er beregnet til - og ikke alt det andet pladder.

http://fergusons.dk/ebeer/?sne - Klædelig jul... og skål!

Fra : helloo.dk

Dato : 06-11-03 22:13

> [...]
> umiddelbart en gang skjult reklame - om det er det eller ej, det skal
> jeg ikke kunne sige - men jeg kommenterede indlægget, da jeg synes

Nu beskylder du mig jo ligefrem for at lave skjult Reklame..
Vil bare lige sige Lasse.. Det er ikke nødvendigt. Du kan vel se på alle de
andre indlæg fra alle andre unlockere at de også kun er tilfredse.. Så hvis
du også gerne vil have lidt ros engang imellem skulle du prøve at hjælpe
lidt mere til i stedet for kun at sige "Det der må du ikke"

> Jeg beder i øvrigt ikke mine kunder om at skrive sådanne indlæg her i
> gruppen, næh - det ville ligne spam.

Vil du nu også komme og sige at jeg ligefrem tvinger mine kunder om at
skrive noget pænt om mig her i news?? Nu syntes jeg du strammer den lidt for
meget.. Der kan du godt finde en form for undskyldning frem.
Du skal ikke svine mig eller mit fima til uden grund (eller p.g.a.
Misundelse..)
Hilsen Dan

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-11-03 23:17

Dan skrev:

>Nu beskylder du mig jo ligefrem for at lave skjult Reklame..

Læs hvad jeg skriver...

Jeg skriver, at jeg umiddelbart synes det kunne ligne det. Lige
bagefter skriver jeg, at jeg ikke skal kunne sige om det er det eller
ej - men vi HAR efterhånden set diverse stunts fra dig - om du vil
være ved det eller ej.

>Vil bare lige sige Lasse.. Det er ikke nødvendigt. Du kan vel se på alle de
>andre indlæg fra alle andre unlockere at de også kun er tilfredse..

Jeg tror ikke jeg forstår hvad du prøver at sige.

>Så hvis
>du også gerne vil have lidt ros engang imellem skulle du prøve at hjælpe
>lidt mere til i stedet for kun at sige "Det der må du ikke"

Jeg synes bare det er så umådeligt træls, at grupperne ikke bliver
brugt til det de er beregnet til.

Ros er en rar ting, men jeg er nok kendt for at være lidt "skrap"
bl.a. her i gruppen, og der er mange der ikke kan tåle det (har de
noget i klemme?) - så jeg tror det er begrænset hvad jeg får af ros
fra andre i branchen (vi er jo trods alt også konkurrenter alle
sammen).

Jeg er desuden udemærket klar over, at de færreste af mine kunder er
her fra usenet - det er ikke her jeg finder mine markedsandele - og
det gør mig ingen verdens ting, firmaet skal nu nok overleve
alligevel.

>Vil du nu også komme og sige at jeg ligefrem tvinger mine kunder om at
>skrive noget pænt om mig her i news??

Jeg har ikke påstået du _tvinger_ nogen til noget som helst.

>Nu syntes jeg du strammer den lidt for
>meget.. Der kan du godt finde en form for undskyldning frem.

Jeg har ikke gjort noget (her), jeg mener jeg skal undskylde. Jeg tror
du misforstår hvad jeg skriver - du tolker måske tingene forkert.

>Du skal ikke svine mig eller mit fima til uden grund (eller p.g.a.
>Misundelse..)

Hvis du mener der har været tale om at jeg har svinet dig til, så vil
jeg kalde dig umådeligt sart!

Fra : AG\(Amager\)

Dato : 07-11-03 00:54

Jeg vil næsten vædde en milliard på at Z = Martin Skafte.. Læg mærke at Z
ikke har skrevet et eneste indlæg siden det der startede tråden, og læg
mærke til hans mail-adr.. Havde jeg startet en tråd ved at reklamere for et
firma eller for at rose det, havde jeg osse fulgt op på tråden.. Martin
Skafte har ved flere lejligheder langet kraftigt ud efter Lasse.. Og Martin
har, ved at starte denne tråd, opnået PRÆCIST det han ville, nemlig at
starte en lettere ophedet diskution mellem Dan og Lasse og et par mere..
Martin VED at Lasse vil reagere på det som Martin startede tråden med..
Guderne skal vide at Martin Skafte ikke er jordens mest intelligente mand,
men så lus i skindpelsen, DET ka' han desværre ! Især når han skriver
et indlæg i et af hans utallige alias..
Det var så bare min mening.. Håber at i ka' bruge den til noget
konstruktivt..

//Allan..

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 07-11-03 01:16

AG(Amager) skrev:

>Jeg vil næsten vædde en milliard på at Z = Martin Skafte.

Det tror jeg nu ikke...

http://www.google.dk/search?q=ressel87%40hotmail%2Ecom
http://groups.google.dk/groups?q=ressel87%40hotmail%2Ecom

Men ja, underligt at der slet ikke er fulgt op fra Z/Sørens side - det
kan man jo så tænke over...

Venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : helloo.dk

Dato : 07-11-03 10:46

"AG(Amager)" <scorp@fuckspammad.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg vil næsten vædde en milliard på at Z = Martin Skafte..

Det tror jeg nu ikke..

>starte en lettere ophedet diskution mellem Dan og Lasse og et par mere..

Lasse og Jeg har flere gange før diskuteret da vi ikke lige har det samme
syn på hvordan man markedsføre, Driver en forretning, opfører sig, Hjælper
andre og faktisk næsten alt.
Hilsen Dan

Fra : helloo.dk

Dato : 07-11-03 11:01

> [...]
> bagefter skriver jeg, at jeg ikke skal kunne sige om det er det eller
> ej - men vi HAR efterhånden set diverse stunts fra dig - om du vil

Du plejer da ellers og være ret hurtig til at spore IP adesser og lign.. Men
det var måske ikke så sjovt da den ikke passede på min eller va??

>tror det er begrænset hvad jeg får af ros
> fra andre i branchen (vi er jo trods alt også konkurrenter alle
> sammen).

Det kan du jo kun selv være skyld i. Prøv at hjælpe lidt til, du mister ikke
kunder af den grund. Men måske ville du få flere ved det..

> Jeg er desuden udemærket klar over, at de færreste af mine kunder er
> her fra usenet.

Det er du så selv skyld i.. Når man først læser alle dine indlæg er det kun
brok brok og brok.

> Hvis du mener der har været tale om at jeg har svinet dig til, så vil
> jeg kalde dig umådeligt sart!

Jeg er ikke sart. Bare ved at være træt af dine beskyldninger.. De høre jo
aldrig op..
Du sidder jo konstant ved din PC og læser alt i news og finder fejl ved
alle. Det er yderst belastende..
Hilsen Dan

Fra : René Jeppesen

Dato : 12-11-03 00:55

Skal vi ikke bare alle sammen være gode venner?!?

Mvh
René
SimZonen.dk
- Vi har kun utilfredse konkurrenter!

Fra : Allan Pedersen

Dato : 20-11-03 21:25

#Rene Jeppesen
He he, den med utilfredse konkurenter var nu ik så dårlig Men det gider
vi sgu ikke at starte en diskussion om, det ville være alt for barnligt...ha
ha

Dan skrev:
"Du sidder jo konstant ved din PC og læser alt i news og finder fejl ved
alle. Det er yderst belastende.."

Det har du f...mm ret i! Det er virkelig belastende!

/Allan

Fra : Z

Dato : 07-11-03 20:47

ok guys... slap nu af med jeres pis om jeg ikke har skrevet mere.. og alt
andet pis i nu har snakket om..
det ska lige siges JEG ALDRIG HAR HANDLET HOS HELLOO.dk eller hos SIMLOCK.dk

OG NEJ JEG REKLAMERE IKKE FOR NOGET..

mit "budskab" var bare at fortælle at jeg syntes HELLOO er flittig til at
hjælpe andre både for bekostning.... MEN OGSÅ GRATIS...

SORRY ALLE SAMMEN...

Fra : torben hansen

Dato : 08-11-03 06:02

> [...]
>
> mit "budskab" var bare at fortælle at jeg syntes HELLOO er flittig til at
> hjælpe andre både for bekostning.... MEN OGSÅ GRATIS...

hvorfor råber du
th

Fra : René Jeppesen

Dato : 12-11-03 00:52

> ok guys... slap nu af med jeres pis om jeg ikke har skrevet mere.. og alt
> andet pis i nu har snakket om..
> det ska lige siges JEG ALDRIG HAR HANDLET HOS HELLOO.dk eller hos
SIMLOCK.dk

Ej, nu slapper du lige af..

> OG NEJ JEG REKLAMERE IKKE FOR NOGET..

Nej nej.. Det er også fint nok.. Spytslikkeri er ok!

> mit "budskab" var bare at fortælle at jeg syntes HELLOO er flittig til at
> hjælpe andre både for bekostning.... MEN OGSÅ GRATIS...

Ok? Det er også fint nok.. Men hvorfor ytre din mening, når den ikke rigtig
bunder i så meget?!?

> SORRY ALLE SAMMEN...

Gør ikke noget, men tag en filur-is, og overvej at lade være med at råbe
sådan..

René