T68i software opdatering
Fra : PM

Dato : 05-11-03 16:26

Hej NG

Min kone og jeg har lige købt en S/E T68i hver, som skal unlockes.
Bør vi i den forbindelse overveje en software opdatering?

Hvordan checker man softwareversionen på mobilen?

På forhånd tak.

Hilsen Per

Fra : helloo.dk

Dato : 05-11-03 16:31

"PM" <motoguzzi@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Min kone og jeg har lige købt en S/E T68i hver, som skal unlockes.
> Bør vi i den forbindelse overveje en software opdatering?

NEJ.. På ingen måde bør du få opdateret din ny indkøbte telefon. Får du
problemer inden for det første år kan du kvit og frit gå tilbage til
forretningen og få det lavet på garanti'en.
Du får intet ud af en opdatering. Bruges kun hvis du har problemer med
softwaren, eller den er blevet langsom eller lign..
Hilsen Dan

--
Fjerner simlåsen på de fleste telefoner
Se www.helloo.dk for mere info
ICQ#: 11143479

Fra : Zulu

Dato : 05-11-03 17:10

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Du får intet ud af en opdatering. Bruges kun hvis du har problemer med
> softwaren, eller den er blevet langsom eller lign..

Lige præcis T68/i vil jeg anbefale altid at få opdateret til nyeste
firmware. Den er blevet meget hurtigere med de nyeste firmware.

Tryk: >*<<*<*
Hvor > = joystick til højre og < joystick til venstre.

www.esato.com kan du hente alt hvad du skal bruge til telefonen, dog
borset fra firmware, den skal flashes med det rigtige udstyr.

Zulu

Fra : PM

Dato : 05-11-03 19:57

Takker for svarene samt linket.

Jeg kan forstå, at der er divergerende meninger om ny firmware til T68i.

Hvad hedder den nyeste firmware?

Per

Fra : Zulu

Dato : 05-11-03 20:08

PM wrote:
> Takker for svarene samt linket.
>
> Jeg kan forstå, at der er divergerende meninger om ny firmware til
> T68i.
>
> Hvad hedder den nyeste firmware?

R8-"et eller andet"
Du kan se det hos Esato, søg i forumet.