Ringetoner.
Fra : Jasper Norman

Dato : 28-11-03 23:53

Hejsa.

Jeg har en Siemens C55 som jeg mest bruger til mit arbejde. Derfor irriterer
det mig utroligt meget at der ikke er blevet palds til en ganske simpel
ringetone i tlf. Eftersom jeg kører meget bil, skal den være høj, skinger,
og samtidig rimelig neutral. Noget i stil med den lyd de alm. tlf siger
Jeg er fuldstændig ligeglad med lyden af en hest, hund, eller en brandbil,
men ønsker bare noget der kan høres, og hvor jeg samtidig ikke behøver at
krumme tæer hvis nogen kunder skulle høre min latterlige sirene telefon

Alle de steder jeg har ledt, kan fremskaffe nye ringetoner med de nyeste
hits, men jeg har ikke kunnet finde en alm. tone.

Håber nogen har et bud på, hvor jeg kan finde en alm. ringetone.... Skulle
den være gratis gør det jo heller ikke noget

Mvh

Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 01-12-03 10:40

"Jasper Norman" <ahrensbach_fjern_dette_@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Håber nogen har et bud på, hvor jeg kan finde en alm. ringetone.... Skulle
> den være gratis gør det jo heller ikke noget

Hej Jasper!

Prøv http://www.schiessler.com/s55.html der er massere af ringetoner, til
fri download!

www.eaid.dk/mobil.php kan du så oploade ringetonerne og så downloade dem