Hvilke telefoner kan udnytte 64 kbit kort ~
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 28-11-03 23:12

Hej

Jeg søger efter en ny telefon, den skal ikke have farveskærm eller noget
fancy og der må meget gerne stå Nokia på den.
Men hvilke modeller understøtter rent faktisk 64 kbit kortet fra Telmore
fuldt ud? Nogen der ved dette? Eller bare kan anbefale en stabil Nokia
telefon der bare skal bruges til SMS og opkald, bare med sort/hvid skærm :)

/Morten

Fra : Søren Christensen

Dato : 29-11-03 11:02

"Morten Lundstrøm" <semizealot@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fuldt ud? Nogen der ved dette? Eller bare kan anbefale en stabil Nokia
> telefon der bare skal bruges til SMS og opkald, bare med sort/hvid skærm

Stabil? 3310

Ustabil? De nye

Venligst

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 30-11-03 17:55

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote in message

> Stabil? 3310

NOT..... Selv nokia indrømmer at det er den mest fejlbehæftede telefon de
nogensinde har lavet.
Softwaren i den telefon var en regulær skandale.

Thore

Fra : Kim Schulz

Dato : 30-11-03 18:17

On Sun, 30 Nov 2003 17:54:52 +0100
"SmaRTrxxv" <thore_123@456get2net.dk> wrote:

> [...]
> de nogensinde har lavet.
> Softwaren i den telefon var en regulær skandale.

jeg har nu endnu aldrig haft problemer med mine 2. De har virket 100% i
de år jeg har haft dem.
efter opgradering til 3315 har de så endda fået et par ekstra features
som jeg gik og manglede (automatisk keyboard lås osv)