Telefon som kan synkroniseres med Outlook
Fra : Remmen

Dato : 28-11-03 15:45

Hej,

Min gamle mobiltelefon synger på sidste vers. Så jeg er på udkig efter en
telefon som samtidig kan erstatte min gamle Psion håndholdte.

Kriteriet er at der skal være kalender og adresseliste som kan synkroniseres
med Outlook. Kamera, polymonotome ringetoner, microbølgeovn og
isterningmaskine har jeg ikke brug for i telefonen så hvis jeg kan undgå
disse ting gør jeg det.

Er der nogen, som lige ved hviklen telefon som opfylder de få behov jeg har?

Lars

Fra : Ukendt

Dato : 28-11-03 15:39

"Remmen @hotmail.com>" <larsremmen<REMOVE> skrev i en meddelelse
> Er der nogen, som lige ved hviklen telefon som opfylder de få behov jeg
har?

Hej Lars!

Hvad med en Siemens S55!?
Den fåes rundt omkring til mellem 300 og 500 kr med Sonofon variant!
Den kan synke med Outlook, enten via det medfølgende kabel, Irda eller BT!

Helmut Lotti

Fra : Søren Blom

Dato : 28-11-03 16:18

> "Remmen @hotmail.com>" <larsremmen<REMOVE> skrev i en meddelelse
> har?

Ericsson T65 kan, T310 kan også, plus mange andre SonyEricsson telefoner.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jacob Andersen

Dato : 07-12-03 17:21

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message

> Ericsson T65 kan, T310 kan også, plus mange andre SonyEricsson telefoner.

T310 kan ikke. Den har ingen egentlig kalender.

/Jacob

Fra : Kurt Brixen

Dato : 29-11-03 10:49

On Fri, 28 Nov 2003 15:39:08 +0100, "Helmut Lotti"
<HelmutL(SnabelA)ofir(Prik)dk> wrote:

>Hvad med en Siemens S55!?
>Den fåes rundt omkring til mellem 300 og 500 kr med Sonofon variant!
>Den kan synke med Outlook, enten via det medfølgende kabel, Irda eller BT!

Den synes jeg ikke rigtig kan erstatte en PDA (jeg har selv en S55), men er
bedre som supplement til en PDA.

Kurt Brixen

Fra : Maze

Dato : 28-11-03 17:59

Remmen
> Min gamle mobiltelefon synger på sidste vers. Så jeg er på udkig efter en
> telefon som samtidig kan erstatte min gamle Psion håndholdte.

En åbenlys løsning ville være SonyEricsson P800 eller P900, som er en
PDA med telefon i.

> [...]
> med Outlook. Kamera, polymonotome ringetoner, microbølgeovn og
> isterningmaskine har jeg ikke brug for i telefonen så hvis jeg kan undgå

Den har godt nok kamera og polyfoniske ringetoner, men den kan lyde som
en gammeldags telefon med metalklokke.

Outlook er ikke noget problem.

--
/Maze
"Of all the things I've lost, I miss my brain the most" Ozzy Osbourne

P.S.: Hvis du vil sende en mail, så fjern triple-x..

Fra : GRISEN

Dato : 28-11-03 18:02

On Fri, 28 Nov 2003 15:44:31 +0100, "Remmen" <larsremmen<REMOVE>@hotmail.com> wrote:

>Er der nogen, som lige ved hviklen telefon som opfylder de få behov jeg har?

Det er der vist mange der kan, men til en rimelig pris vil jeg foreslå Siemens S55 eller Sony Ericsson T300 (med opgradering til T310).

*
Jan

Fra : Søren Christensen

Dato : 28-11-03 22:29

"GRISEN" <fjern_grisen@grisen.org> skrev i en meddelelse

> Det er der vist mange der kan, men til en rimelig pris vil jeg foreslå
Siemens S55 eller Sony Ericsson T300 (med opgradering til T310).

Hvorfor ikke bare en T310?

Venligst

Fra : Teddy

Dato : 29-11-03 12:29

Hej,

Kan en t68i ikke også dette ?

"Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fc7be62$0$27390$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : GRISEN

Dato : 30-11-03 13:52

On Fri, 28 Nov 2003 22:29:23 +0100, "Søren Christensen" <Soren_HelskovFjernmig@webspeed.dk> wrote:

>Hvorfor ikke bare en T310?

Sidst jeg kiggede var den en del dyrere - men bortset fra det er det jo personlig smag hvilken man synes er pænest.
Der er jo ingen forskel på dem.

*
Jan

Fra : Jacob Andersen

Dato : 07-12-03 17:22

"GRISEN" <fjern_grisen@grisen.org> wrote in message

> Det er der vist mange der kan, men til en rimelig pris vil jeg foreslå
Siemens S55 eller Sony Ericsson T300 (med opgradering til T310).

Igen, T300 og T310 har ingen kalender der kan sync'es med Outlook, eller
nogen kalender i det hele taget.

/Jacob

Fra : GRISEN

Dato : 08-12-03 20:01

On Sun, 7 Dec 2003 17:22:01 +0100, "Jacob Andersen" <duk@glem.det> wrote:

>Igen, T300 og T310 har ingen kalender der kan sync'es med Outlook, eller
>nogen kalender i det hele taget.

De har en fin kalender - hvis du får opgraderet til ver. R3B003

*
Jan

Fra : Jacob Andersen

Dato : 10-12-03 18:14

> De har en fin kalender - hvis du får opgraderet til ver. R3B003

OK, det lyder da godt. Nu har jeg godt nok ikke sådan en længere, men det
var ufattelig sært at de ikke havde kalender da de kom ud. SE har ellers
gode kalendere i samtlige telefoner stort set.

/Jacob

Fra : Yessir!!!

Dato : 06-12-03 13:39

Den mest oplagt må da være en SPV E200

Der er en fantastisk kalenderfunktion i telefonen og den synkroniserer
perfekt med Outlook