DVD Pusheren levere ikke og svare ikke på ~
Fra : Dennis

Dato : 28-11-03 10:31

Jeg har d. 12/11-2003 købt to film hos DVD-Pusheren og valgte at få leveret
med postpakke (+29kr.). Den éne film fik jeg godt nok et par dage efter
udgivelses dagen (Ringenes Herre i udv. udgave). Jeg gik så ud fra, at den
anden film måtte komme dagen efter eller senest et par dage efter, men den
er endnu ikke dukket op!? Jeg har prøvet at skrive til DVD Pusheren flere
gange (over flere dage), men han svare ikke på mine mails!? Hvis jeg ser på
ordrestatus, kan jeg se at min ordre ér afsluttet (har den været lige siden
jeg fik min første film).

Har andre oplevet noget lignende? Jeg frygter jo lidt, at jeg aldrig får min
nummer 2 film og som minimum, må man da svare på de emails som en kunde
spørger på - når man nu er en netbutik og ingen telefon har!?

Dennis

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 28-11-03 10:38

Dennis wrote:

> [...]
> nummer 2 film og som minimum, må man da svare på de emails som en kunde
> spørger på - når man nu er en netbutik og ingen telefon har!?

Hvor var mobiltelefonen begravet?

Mvh Tommy

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 28-11-03 11:24

Dennis wrote:
> [...]
> får min nummer 2 film og som minimum, må man da svare på de emails
> som en kunde spørger på - når man nu er en netbutik og ingen telefon

Bo har da telefon:
http://www.dk-hostmaster.dk/dkhostcms/bs?query=dvdpusheren.dk&pageid=82&action=cmsview&lang=da

Prøv at spørge i dk.forbruger eller dk.videnskab.jura hvis du vil høre
om dine muligheder for at få penge tilbage, hvis der da ikke kun blev
betalt for den ene film.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk

Fra : Kaasing

Dato : 28-11-03 11:26

Hej
Jeg har handlet masser af gange hos pusheren, og aldrig haft nogen
problemer, men her er nummeret.
Du kan finde det på kraks. 60680422

/Poul

Fra : Dennis

Dato : 28-11-03 14:42

[CUT]

Aghh!! Jeg beklager - jeg stod i den forkerte gruppe, da jeg skrev dette
Den er nu postet i dk.forbruger

Dennis