Jeg mangler en bog om mobiltelefonsystemer
Fra : Per P.

Dato : 26-11-03 12:11

Hej

Det er ikke dk.marked. det her men jeg vover alligevel pelsen.

Jeg mangler en bog til min kone. Hun vil gerne vide noget mere om
radiobølger, mobiltelefonsystemter, sattelitkommunikation, etc og hun har
set sig varm på bogen
HF teknik 2. udgave ISBN 87-7881-361-1.

Er der nogen der ligger inde med et
sådan eksemplar så er jeg interesseret i at købe den.

Også gerne 1. udgave eller lignende bøger om samme emne.

Med Venlig Hilsen
Per P
9530 Støvring

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 26-11-03 13:34

"Per P." <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sådan eksemplar så er jeg interesseret i at købe den.
>
> Også gerne 1. udgave eller lignende bøger om samme emne.

Det er jo en radio amatør bog du efterlyser. Jeg vil prøve
dk.fritid.hamradio
eller hjemmesiden www.edr.dk hvis du skal finde bogen om HF teknik.

> Med Venlig Hilsen
> Per P
> 9530 Støvring
Thomas

Fra : Per P.

Dato : 27-11-03 01:26

"Thomas Buus Andersen" <t-buusSLET@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Per P." <per_p@wanadoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det er jo en radio amatør bog du efterlyser. Jeg vil prøve
> dk.fritid.hamradio
> eller hjemmesiden www.edr.dk hvis du skal finde bogen om HF teknik.

Tusind takker.

Per P.