T68i eller Nokia 3510i
Fra : Henrik

Dato : 24-11-03 16:59

Prisen er næsten ens - kort og godt, hvilken skal man vælge?

/henrik

Fra : Olesen

Dato : 24-11-03 17:39

"Henrik" <henrik1234567890@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Prisen er næsten ens - kort og godt, hvilken skal man vælge?

Jeg valgte en 68'er.

Flottere og mere voksen design.
Mange spændende funktioner, bla. 'båndoptagelse' af samtalerne.
Mulighed for camera samt mp3-afspiller.
Virker mindre og knabt så 'teenageminded'.

Men knapperne er nok mere behagelige
på en 3510i, da de er større og lidt mere
lydløse.

MVH

Fra : Fischer

Dato : 24-11-03 18:44

> Prisen er næsten ens - kort og godt, hvilken
> skal man vælge?

Rent funktionsmæssigt er T68i jo 3510i langt overlegen. Godt nok kan 3510i
afvikle Java-programmer, men jeg ville absolut vælge T68'eren.

Begge har et blakket rygte.
T68i med at afbryde samtaler og miste forbindelsen til nettet.
3510i med at suge fugt til sig og ruste værre end en Fiat fra 60'erne.

*Fischer

Fra : Fuzzbox

Dato : 24-11-03 19:54

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Begge har et blakket rygte.
> T68i med at afbryde samtaler og miste forbindelsen til nettet.

Dette kan jeg svare med på, jeg har fået min T68i byttet 3 gange, alle med
samme fejl.
Nu har jeg givet op og vil aldrig købe en ericsson igen.

Mvh Fuzzbox

Fra : Sabine Ernst

Dato : 24-11-03 20:33

Hej

Vil bare lige sige, at jeg har haft en nokia 3510i. Det er en ganske god
telefon. Den kan ikke alt det nye, men da jeg skiftede, fandt jeg ud af hvor
god, den faktik var. Den har en dejlig skærm, og så har den 5 linjer tekst.
Du kan nemt sende nogenlunde billeder til den, og så gemmer den dine
afsendte beskeder og så videre.....

Fra : Olesen

Dato : 24-11-03 22:54

"Sabine Ernst" <Sabineernst@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
tekst.
> Du kan nemt sende nogenlunde billeder til den, og så gemmer den dine

T68i'eren har:

Indbygget optagelsesfunktion, som optager dine samtaler.
Indbygget diktafon.
Stemmopkald
"magisk ord", hvor du kan ringe op uden at trykke på noget som helst...samt
foretage andre funktioner, blot ved at sige funktionen, eks. "optag" eller
"afspil", "svar" osv...
Bluetooth, infrarød, mms, sms, stor telefonbog, mange spil, logisk opbygning
af alle menuer, joystick for hurtig navigering, hurtig adgag til dine mest
benyttede
funktioner vha. "mine favoritter". Tema'er, eks. sommer, vinter osv.
Er stemmestyringen brugt på den der ringer, nævnes navnet på den der ringer,
og evt. billede popper op. Lang batterilevetid, god lyd, brugbar kalender,
stopur, nedtælling, komponêr egne melodier vha. tastatur+noder med
tilhørende effekter, som glissando, style osv...dog ikke polyfonisk.

Ialt synes jeg T68'eren har ganske meget at byde på i et betydelig
flottere design, og så kan du købe et camera til den for 299,-
samt en MP3 afspiller....det eneste jeg savner er medhør og polyfoniske
toner.

Fra : Henrik

Dato : 25-11-03 02:07

"Henrik ... skrev i en meddelelse :
> Prisen er næsten ens - kort og godt, hvilken skal man vælge?

T68 - helt klart !
Den er tilpas lille uden at være FOR lille.
Jeg ville heller ikke for alt i verden undvære BlueTooth`en til ørebollen.
+ det faktum at min har været tabt et par gange og fået lidt regn i ny og
næ. Det har kun kostet en "Navi-tast".

Og når den har været på gulvet eller lign. så er det bare at tænde og
slukke - så er den frisk igen.

Det har jeg ikke oplevet 3510i kunne klare. Men skal du have en "stor og
klodset" pop/teenager-telefon, så ....

/Henrik