email på 3660/3650
Fra : Sabine Ernst

Dato : 23-11-03 21:05

Hej

Er der nogen der ved hvordan man sætter sin mail op på en nokia 3660 ?

Jeg tror, jeg har været inde og udfylde det hele, men jeg kan ikke få det
til at virke. Jeg går ud fra udgående er: smpt.mail.dk, indgående:
pop3.mail.dk og brugernavn er det lange nummer, jeg har fået af min
internet udbyder, og koden den samme.....

Håber nogen kan hjælpe

Sabine

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-03 10:41

"Sabine Ernst" <Sabineernst@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> pop3.mail.dk og brugernavn er det lange nummer, jeg har fået af min
> internet udbyder, og koden den samme.....

Det kræver lidt flere informationer, såsom teleselskab og internetudbyder!

Helmut Lotti

Fra : Sabine Ernst

Dato : 24-11-03 22:36

Hej igen

Jeg bruger telmore og esenet, som kører over tdc.

Jeg er opsat følgende uden det virker:

Adgangspunkt i brug: Tdc mobil wap gprs; jeg har hentet indstillingerne over
telmore og de virker fint til at sende mms mm.

Server udgående: smtp.mail.dk
Server indgående: pop3.mail.dk (som i outlock jeg bruger)

Sabine

Fra : JMo.

Dato : 24-11-03 22:41

"Sabine Ernst" <Sabineernst@esenet.dk> wrote in

> Jeg bruger telmore og esenet, som kører over tdc.
>
> Jeg er opsat følgende uden det virker:
>
> Adgangspunkt i brug: Tdc mobil wap gprs; jeg har hentet
> indstillingerne over telmore og de virker fint til at sende mms mm.

Det er her den går galt. Du bruger en GPRS-profil til WAP eller til MMS. Du
skal i stedet bruge en GPRS-profil der er sat op til Internet.

Indstillingerne i profilen er identiske, bortset fra at APN skal være sat
til "internet", ikke til hverken "wap" eller "mms".

Fra : Sabine Ernst

Dato : 24-11-03 23:13

1000 tak for hjælpen...Nu virker det bare....Jeg synes ikke jeg har set
nogen steder inde på telmore at der skal en anden gprs opsætning til...

Ved du/I om man kan sætte en ofir mail op til den også ?

Hvad skal ind og udgående server så være ?

Fra : JMo.

Dato : 24-11-03 23:23

"Sabine Ernst" <Sabineernst@esenet.dk> wrote in news:3fc28259$0$145
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Ved du/I om man kan sætte en ofir mail op til den også ?

Hvis de tilbyder at du kan få adgang via en POP3, så ja - angiv dens navn i
indgående, og udfyld brugernavn/adgangskode

> Hvad skal ind og udgående server så være ?

Udgående skal altid være smtp.mail.dk