3310 til 3315
Fra : MB

Dato : 22-11-03 17:21

Hej

Kan jeg godt opdatere min 3310 til 3315 med et datakabel, selv om jeg kun
har ver. 04.35???

På forhånd tak!

Mvh Martin

Fra : DonE

Dato : 22-11-03 18:06

MB typed something like this:
> Hej
>
> Kan jeg godt opdatere min 3310 til 3315 med et datakabel, selv om jeg
> kun har ver. 04.35???
>
> På forhånd tak!
>
> Mvh Martin

Nej!
Skal være fra 5.47

--

/DonE

Fra : MB

Dato : 22-11-03 20:06

så der er slet ingen anden måde jeg kan gøre det på??? Eller noget andet jeg
kan pille ved?

Fra : ">> Joe

Dato : 22-11-03 22:54

On Sat, 22 Nov 2003 20:06:09 +0100, "MB" <mbanasik@tiscali.dk> wrote:
jo jo du får den bare flashed med en nyere sw.... jeg mener du skal
ha' v 4.47 eller mere for at få den til en 3315

>så der er slet ingen anden måde jeg kan gøre det på??? Eller noget andet jeg
>kan pille ved?
>

>"MB" <mbanasik@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

mvh. >> Joe <<
icq: 6023641
ved persontlig svar: fjern 1969 fra e-mail add.

Fra : Benjamin

Dato : 23-11-03 19:04

MB wrote:
> [...]

Hvordan laver man sin 3310 til en 3315, og hvad er specs på 3315?

--

/ Benjamin

Fra : DonE

Dato : 23-11-03 22:50

Benjamin fandt sit tastatur og skrev:

> Hvordan laver man sin 3310 til en 3315, og hvad er specs på 3315?
Konvertering fra Nokia 3310 til 3315:
Ved konvertering får du følgende ændringer:
Brug ringetoner som SMS-tone.
Automatisk tastaturlås (f.eks. efter 10 sekunder - valgfrit).
Skift profil på et bestemt tidspunkt af dagen. F.eks. lydløs til kl. 06.
Billedredigering - et tegneprogram hvor du kan tegne dine egne
billedbeskeder.

Clipart (til brug i Billedredigering)

Slet alle SMS'er på een gang.

--