Update af 3310 SW? VIl det hjælpe
Fra : Dennis B

Dato : 19-11-03 11:36

Hejsa..
Jeg har købet et 64Kb Sim-kort til min 3310, men den kan ikke udnytte det..
Kan stadig kun rumme sølle 28sms'r. - En kamme har samme telefon, men nyere
SW i, og den kan gå over dette antal..

Hvis jeg opdaterer min SW, vil det så løse mit problem, eller er der sket HW
ændringer der kan være skyld i begrænsningen..

HVIS det hjælper, hvilken type kabel skal jeg så have..
Jeg fandt engang 3 forskellige, fra 150kr -> 5-600kr.. Jeg fattede bare
ikke forskellen (nok fordi den ikke var forklaret)... Hvilken kan "do the
trick"

Min SW er V04.06 fra 21-11-2000..

Mvh Dennis

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 19-11-03 17:37

"Dennis B" wrote in message
> Hvis jeg opdaterer min SW, vil det så løse mit problem, eller er der sket
HW
> ændringer der kan være skyld i begrænsningen..

Hvis det er samme telefon (altså begge en 3310) burde det kun være
firmwarens skyld!

> Hvilken kan "do the trick"

Ingen af dem! Du kan ikke selv opdatere firmwaren på en Nokia.... Så du må
gå til en forhandler/service center.... F.eks. TeleCare (førhen EMTS) kan
klare det mens du venter (www.telecare.dk) Hvis der er garanti på er det
gratis, ellers koster det vist omkring 100-200 kr.

Hygge...
Daniel

Fra : Mr.Unlock

Dato : 19-11-03 20:26

Hvis det hjælper med en opdatering af softwaren skal du finde en unlocker i
dit nærområde til det , ellers kan jeg opdatere den med v.06,07 som er den
nyeste, for 50,- og så tilkommer fragt på 41,00 dertil + yderligere fragten
op til mig så det koster ialt 132,-.
Esben

Fra : Dennis B

Dato : 20-11-03 00:53

"Mr.Unlock" <FJERNES_MrUnlock@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> dit nærområde til det , ellers kan jeg opdatere den med v.06,07 som er den
> nyeste, for 50,- og så tilkommer fragt på 41,00 dertil + yderligere

Ja korrekt..
Og så det næste dumme spg. Hvor finder man sådan en heromkring..
Er det nok at jeg har spurgt i mit tidligere svar til Danile Alstrup ?

Ikke at jeg synes du er for dyr, men jeg kan knapt undvære telefonen, da jeg
lige har opsagt min fastnet.

Mvh Dennis

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 20-11-03 09:23

"Dennis B" wrote in message
> Er det nok at jeg har spurgt i mit tidligere svar til Danile Alstrup ?

Daniel tak, lille ven...

Hygge...
Daniel

Fra : Dennis B

Dato : 21-11-03 15:28

Arrhh ikke så skabet...

Og god weekend...
Mvh Dennis

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 22-11-03 10:53

"Dennis B" wrote in message
> Arrhh ikke så skabet...
>
> Og god weekend...

Hehe... I lige måde...

Hygge...
Daniel

Fra : Dennis B

Dato : 20-11-03 00:50

> [...]
> klare det mens du venter (www.telecare.dk) Hvis der er garanti på er det
> gratis, ellers koster det vist omkring 100-200 kr.

Det kan man da min ven
Men det er billigere at få en til at gøre det...

Jeg har forstået at et flashkabel (Som flasher FW) ikke samtidigt virker som
datakabel...
Og så gider jeg sku ikke engang købe det *GGGG*

Nogen der kender en gut eller gutinde i Struer og omegn, der kan klare det ?
Måske i Thisted.. Der arbejder jeg..

Mvh Dennis

Fra : David Holm

Dato : 22-11-03 14:49

> Nogen der kender en gut eller gutinde i Struer og omegn, der kan klare det ?
> Måske i Thisted.. Der arbejder jeg..
Prøv http://www.dkunlock.dk/sog.asp

mvh

David

Fra : Dennis B

Dato : 23-11-03 13:51

> Prøv http://www.dkunlock.dk/sog.asp

DET var satme lige en side jeg kunne bruge..

TAK for det David
Mvh Dennis