Sms fra USA?
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 17-11-03 13:51

For noget tid siden var det en debat herinde om priser på afsendelse af sms
fra USA til DK, med Telmore abb. Var der nogen der fandt ud af om det kunne
gøres gratis med nogen operatører? Evt. hvis nogen ved hvordan det forholder
sig med CA (LA, SF, Sacramento)? Det er jo ikke rigtig til at finde ud af
noget på Tdc's hjemmeside.

/Lars

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 17-11-03 14:31

Lars Bjerregaard wrote:
> [...]
> hvordan det forholder sig med CA (LA, SF, Sacramento)? Det er jo ikke
> rigtig til at finde ud af noget på Tdc's hjemmeside.

http://www.tdcmobil.dk/portal/privat/priser/udland/med_abonnement/verdenskor
t/index.jsp

Vælg USA, og du kan se hvad de enkelte operatører oplyser, husk der er 4
sider. Så vidt jeg kan se er der priser mellem 7,30kr og 1.06 kr (side 3 og
4)

Du skal nok ind på operatørens hjemmeside for at se hvor de dækker.

--
mvh Søren Nielsen
http://www.soerennielsen.dk