Siemens S55 og Outlook
Fra : Lars Klintholm

Dato : 16-11-03 22:58

Jeg har lige anskaffet en S55 - kan ikke få synkroniseret med min
Outlook 2003. Får en besked om "forkert Outlook version". Med Outlook
2002 er der ingen problemer. Er der noget jeg mangler at opdatere eller
er der en upgrade på trapperne?
Lars Klintholm

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-11-03 09:09

Lars Klintholm" <nospam2003@klintholm.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Outlook 2003. Får en besked om "forkert Outlook version". Med Outlook
> 2002 er der ingen problemer. Er der noget jeg mangler at opdatere eller

Jeg oplever samme problem.
Jeg fik det dog løst ved, at lade tlf-adr. overskrive dem i outlook,
derefter kører synk. med kalender og adresseliste uden problemer.
Ikke den optimale løsning, men det virker. Forhåbentlig får Siemens snart
opdateret Data Suite

Dennis Lange

Fra : Lars Klintholm

Dato : 17-11-03 18:34

Den 17 nov 2003 skrev Dennis Lange i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Jeg fik det dog løst ved, at lade tlf-adr. overskrive dem i
> outlook,

Hvordan gør du? Jeg kan slet ikke komme i kontakt med Outlook 2003, så
jeg kan ikke overskrive Outlook.

Lars Klintholm

Fra : Dennis Lange

Dato : 17-11-03 18:56

Lars Klintholm wrote:
> Hvordan gør du? Jeg kan slet ikke komme i kontakt med Outlook 2003, så
> jeg kan ikke overskrive Outlook.

Synkroniserer du fra Data Suite eller fra Outlook?
--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Lars Klintholm

Dato : 18-11-03 00:41

Den 17 nov 2003 skrev Dennis Lange i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Synkroniserer du fra Data Suite eller fra Outlook?

Fra Data suite vælger jeg Outlook i den ene rude, og klikker på Udlæs.
Og får meddelelsen om at Outlook versionen ikke er genkendt

Lars Klintholm

Fra : Dennis Lange

Dato : 18-11-03 09:53

Lars Klintholm wrote:
> Fra Data suite vælger jeg Outlook i den ene rude, og klikker på Udlæs.
> Og får meddelelsen om at Outlook versionen ikke er genkendt

Det gør jeg også.

Prøv at synkronisere direkte fra Outlook. Så skulle du gerne få muligheden
for at vælge om outlook skal overskrive telefonens liste eller omvendt.
Det virker her ved mig i hvert fald

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Lars Klintholm

Dato : 18-11-03 23:02

Den 18 nov 2003 skrev Dennis Lange i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Prøv at synkronisere direkte fra Outlook. Så skulle du gerne få
> muligheden for at vælge om outlook skal overskrive telefonens
> liste eller omvendt. Det virker her ved mig i hvert fald

YES! Nu er der hul igennem. Men kun via XNTDConnect. Er det den du
kalder "direkte fra Outlook"?

Men med Data Suite sker der intet i Outlook 2003.

Tak for hjælpen
Lars Klintholm

Fra : Lars Klintholm

Dato : 19-11-03 00:17

Den 18 nov 2003 skrev Lars Klintholm i dk.teknik.telefoni.mobil:

> YES! Nu er der hul igennem. Men kun via XNTDConnect.

Dog med den ulempe, at der byttes om på Postnummer og by

Lars Klintholm

Fra : Dennis Lange

Dato : 20-11-03 16:09

Lars Klintholm wrote:
> Dog med den ulempe, at der byttes om på Postnummer og by

Det oplever jeg så ikke.

Men jeg kan oplyse, at Siemens efter eget udsagn arbejder på en ny version
af Data Suite, der understøtter Office 2003. De kan dog ikke give en dato
på, hvornår den er klar.

--
Mvh.
Dennis Lange