Nokia 6600 -> Hvilket CarCit?
Fra : Heine Christensen

Dato : 16-11-03 20:04

Hej

Nogle herinde som ved hvilket Carcit som kommer til at passe på Nokia 6600?
er det noget BT eller er det kabelinstallation?

Jeg gider nemlig ikke sidde med en klat "snot" i øret hver gang jeg skal
køre bil

MVH
Heine christensen

Fra : Heine Christensen

Dato : 16-11-03 20:42

Fra : Søren Engelbredt

Dato : 16-11-03 21:43

Hejsa..!!

Jeps.. Jeg har en Nokia 6600 og et Carkit det som hedder: Nokia Wireless Car
Kit CARK112

Det kører bluetooth og så har jeg bare en passiv holder til telefonen.

Det virker fint.. dog skal der jo være en ledning mellem boksen og
mikrofonen.. f.eks. en svanehals mikrofon.

Men det virker super fint i min bil... (øhh firmaets bil.. hehe)

/ Søren Engelbredt