bluetooth mobil/pc
Fra : torben hansen

Dato : 16-11-03 19:30

hej med jer
er det virkelig så svært at få det til at fungere med en SEt68i eller er det
mig der roder rundt jeg har sat mobilen til at søge og så vil den have en
pin code men jeg har ikke en pin code på min mobil så hvad skal jeg gøre der
den vil ikke i kontakt med den pc ?
th

Fra : Søren Blom

Dato : 16-11-03 19:44

"torben hansen" <kussetyv6969@hotmail.com> skrev
> [...]
> pin code men jeg har ikke en pin code på min mobil så hvad skal jeg gøre

Den kode er en tilfældig valgt kode som kun skal bruges til at computer og
telefon kan genkende hinanden, så du taster f.eks. 1234 for kode både på
telefon og computer.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : torben hansen

Dato : 17-11-03 03:08

> [...]
> telefon kan genkende hinanden, så du taster f.eks. 1234 for kode både på

ok det vil jeg prøve
th

Fra : torben hansen

Dato : 18-11-03 02:57

hej igen
den skriver microsoft outlook skal køre før du installere XTND connect PC
men ms outlook er åbnet så hvad kan der være galt
th