T68i + Telmore og MMS -> e-mail
Fra : Ivar Madsen

Dato : 15-11-03 18:10

Jeg har optaget en samtale, som jeg godt vil have overført til min computer.
Jeg har forsøgt at sende den som en MMS til min e-mail, men den dukker ikke
op, hvad kan der være galt?

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / reralistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | fram til motorvejbyggiet blev påbegyndt

Fra : Søren Blom

Dato : 15-11-03 19:41

"Ivar Madsen" <spam.usenet.im@milli.dk> skrev
> [...]
computer.
> Jeg har forsøgt at sende den som en MMS til min e-mail, men den dukker

Kan du ikke overføre det til computeren med et Synk. kabel?

Det kræver godt nok at du først skal købe det, hvis du ikke allerede har et,
en udgift på omkring 350 kr. men kablet kan bruges til en del andet, købte
engang et hos Thansen.dk se
http://www.thansen.dk/product.asp?c=183720136&n=458608047&pn=572992766

--
VH