3310 nægter at skifte operatørloge
Fra : Henning Lund

Dato : 13-11-03 19:42

Jeg har prøvet at sende et operatørlogo fra en side hvor man kan få dem
gratis tilsendt, når logoet er kommet frem til telefonen, trykker jeg ja
for at gemme, men den vil bare ikke skifte, hvad pokker skyldes det, de
andre telefoner vi har (3210-3510-3510i gemmer dem uden problemer.
Kortet i 3310éren er et 1 mdr. gammelt Telmore kort.
Nogen bud?

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Patrick Andersen

Dato : 13-11-03 20:12

From: "Henning Lund"

> [...]
> andre telefoner vi har (3210-3510-3510i gemmer dem uden problemer.
> Kortet i 3310éren er et 1 mdr. gammelt Telmore kort.

hej, du skal sikre dig at logoet et "sat til" tdc's net.. ellers ved jeg
ikke hvad der er galt.

Patrick Andersen

Fra : Henning Lund

Dato : 13-11-03 21:21

Det spørges der ikke om, kig selv her http://www.mini.dk/

Fra : Th Frydensberg

Dato : 13-11-03 22:16

Henning Lund wrote:

Du sætter vel prik i det rigtige feldt .. ikke i slet logo !
mv / th

Fra : Henning Lund

Dato : 14-11-03 05:38

Th Frydensberg skrev:
> Henning Lund wrote:
>

> Du sætter vel prik i det rigtige feldt .. ikke i slet logo !
> mv / th

tsk tsk ja og jeg har også husket at trykke send

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 14-11-03 16:54

> [...]
> andre telefoner vi har (3210-3510-3510i gemmer dem uden problemer.
> Kortet i 3310éren er et 1 mdr. gammelt Telmore kort.

Prøv først at slette det gamle ved at taste *#67705646# på tastaturet, og
forsøg så igen.

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 14-11-03 18:21

Michael Kjærsgård skrev:

> Prøv først at slette det gamle ved at taste *#67705646# på
> tastaturet, og forsøg så igen.

Jeg har _intet_ logo, kun Telmore stående på skærmen, og den kan ikke
slettes via den kode.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 16-11-03 16:15

> Jeg har _intet_ logo, kun Telmore stående på skærmen, og den kan ikke
> slettes via den kode.

Så ved jeg det sq godt nok ikke helt... som det før er blevet sagt så kan
det skyldes at logoet ikke er sat op til TDC's net...
Prøv med et andet gratis logo, send f.eks. ISS til 1266 (du kan jo altid
slette det igen...), pris alm. sms-takst og se om det virker... gør det
heller ikke det må du lige snakke med support...

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 16-11-03 16:37

Michael Kjærsgård skrev:

> Prøv med et andet gratis logo, send f.eks. ISS til 1266 (du kan jo
> altid slette det igen...), pris alm. sms-takst og se om det virker...

Den er jeg ikke lige med på, du skriver godt nok gratis men det er vel
ikke en af de der man bliver busted for mindst en tier når man fyrer den
af?

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 17-11-03 11:56

> det er vel
> ikke en af de der man bliver busted for mindst en tier når man fyrer den
> af?

Når jeg siger alm. sms-takst er det selvfølgelig alm. sms-takst, men
anyways, check http://www.iss.dk/view.asp?ID=1744 hvis du tror mere på dem
end mig

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 17-11-03 16:45

Det var5 da utroligt, jeg har nu prøvet at sende mini logoet igen og
trykket gem, det der sker er så at iss forsvinder og Telmore kommer frem
igen, dooooooooooooh satans telefon!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 17-11-03 17:48

> Det var5 da utroligt, jeg har nu prøvet at sende mini logoet igen og
> trykket gem, det der sker er så at iss forsvinder og Telmore kommer frem
> igen, dooooooooooooh satans telefon!

Wierd... Det virker fint på min 3310 med telmore...
Først står der TDC Mobil et sekund og så skifter det til logoet...
Prøv evt. følgende:
Skift til profilen "Normal"
Slå Celleinfo fra

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 17-11-03 18:19

Michael Kjærsgård skrev:

> Prøv evt. følgende:
> Skift til profilen "Normal"

Der er den

> Slå Celleinfo fra

Det er slået fra

Hyyyyyyyyyyyyyyyyl!

Fra : Henning Lund

Dato : 17-11-03 18:22

Jeg fatter bare hat af hvaffer den kan gemme iss logoet, det er dæwleme
da utroligt.

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 18-11-03 10:00

> Jeg fatter bare hat af hvaffer den kan gemme iss logoet, det er dæwleme da
utroligt.

Det lyder godt nok mærkeligt, jeg har desværre ikke flere forslag :-/

--
Michael
http://www.vindenand.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 17-11-03 16:39

Michael Kjærsgård skrev:

> Når jeg siger alm. sms-takst er det selvfølgelig alm. sms-takst, men
> anyways, check http://www.iss.dk/view.asp?ID=1744 hvis du tror mere
> på dem end mig

Den kan den sq godt gemme?

Fra : Henning Lund

Dato : 17-11-03 16:39

Michael Kjærsgård skrev:

> Når jeg siger alm. sms-takst er det selvfølgelig alm. sms-takst, men
> anyways, check http://www.iss.dk/view.asp?ID=1744 hvis du tror mere
> på dem end mig

Njae jeg er bare mistænksom når man skal sende til et eller andet 4
cifret nummer, men nu kan jeg se hva det drejer sig om, jeg prøver.