Hvem skal man vælge?
Fra : SA

Dato : 10-11-03 11:18

Hej NG.

Jeg har en mobiltelefon, som udelukkende befinder sig i bilen, hvor den
skal/kan benyttes i nødstilfælde. Idet jeg selvfølgelig ikke vil betale
meget for at have den liggende der, hvem skal man så vælge som udbyder? Der
er jo ingen grund til at betale f.eks. abonnoment eller minimumsforbrug, nåt
skidtet bare ligger i dytten!

PS! Jeg har spurgt før, og der var Mixit Kontant det billigste, men der kan
jo være kommet noget nyt, som jeg ikke er klar over!

/SA

Post any reply or question in the newsgroups!
Mail is only rarely read!

Fra : Fischer

Dato : 10-11-03 11:49

> PS! Jeg har spurgt før, og der var Mixit Kontant det billigste,
> men der kan jo være kommet noget nyt, som jeg ikke er klar
> over!

Nej, Mixit Kontant er stadig det billigste at have liggende inaktivt.

*Fischer

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-11-03 12:55

Hej

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote:

>Nej, Mixit Kontant er stadig det billigste at have liggende inaktivt.

Det er korrekt - Men, fra på Mandag er det måske Telia Cash, de sænker
prisen til kr. 0,70 pr. minut, sms til 0,20 kr. og abonnement kr. 0,00

--
M.v.h. Ole®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Fischer

Dato : 10-11-03 13:15

> Det er korrekt - Men, fra på Mandag er det måske Telia Cash, de sænker
> prisen til kr. 0,70 pr. minut, sms til 0,20 kr. og abonnement kr. 0,00

Ja, men du skal stadig putte mindst 100 kr. på kortet hver ½ år. Altså 200,-
kr. om året.
Med Mixit Kontant kan du nøjes med 50,- kr. om året.

*Fischer

Fra : Per Thomsen

Dato : 10-11-03 14:23

> Ja, men du skal stadig putte mindst 100 kr. på kortet hver ½ år. Altså
200,-
> kr. om året.
> Med Mixit Kontant kan du nøjes med 50,- kr. om året.

Så må Telmore da være billigere, der betaler du 7,50/md hvis dit forrbrug er
under kr. 50 pr kvartal.

Per

Fra : Fischer

Dato : 10-11-03 14:50

> Så må Telmore da være billigere, der betaler du 7,50/md hvis
> dit forrbrug er under kr. 50 pr kvartal.

Eeehhm. 12*7,50=90. Da jeg gik i skole var det mere end 50.

*Fischer

Fra : Per Thomsen

Dato : 10-11-03 15:58

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Eeehhm. 12*7,50=90. Da jeg gik i skole var det mere end 50.

Ups, læste det som et halvt år. Skulle nok have gået tidliger i seng her i
week-enden. Jeg kan se der ogso er problermer med stavning: 'forrbrug' :)

Per

Fra : Jacob Andersen

Dato : 10-11-03 16:01

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> wrote in message

> 200,-
> >
> Så må Telmore da være billigere, der betaler du 7,50/md hvis dit forrbrug
er
> under kr. 50 pr kvartal.

ROFL, way to go math wiz.

/Jacob

Fra : SA

Dato : 10-11-03 13:29

Takker for svarene (og, hvis der kommer flere, på forhånd tak)

Ja, det hælder jo nok mest til Mixit. Den eneste ulempe er, at man ikke kan
overføre sit gamle nummer..... men som man siger, så er der ren røv at
trutte i!

/SA

Fra : Per Thomsen

Dato : 10-11-03 14:24

> [...]
kan
> overføre sit gamle nummer..... men som man siger, så er der ren røv at

Det kan du hos Telmore.

Per