Mobil med kalender
Fra : Mcisten

Dato : 10-11-03 10:38

Hej med jer

Jeg leder efter en mobiltelefon med Poly ringetoner, farveskærm, mms osv.
MEN mest af alt en ordentlig kalender. Altså en kalender der ligner outlook
eller som de ser ud i en pda med uge og månedsoversigt.

Tastaturet skal vare stort nok til at bruge fornuftigt og skærmen skal kunne
vise en rimelig størrelse karakterer (ikke noget småtteri

Hvad er der på markedet af billige telefoner uden abb. ?

Jeg tænkte på ti68 men den er jo lidt gammel. Andre gode forslag.

Det er til en kvinde på 50 som godt vil slippe for sin pda og kun have en
DIMS i håndtasken

Mvh Mcisten

Fra : T.B.

Dato : 10-11-03 11:11

Mcisten wrote:
> [...]
>
> Jeg tænkte på ti68 men den er jo lidt gammel. Andre gode forslag.
>
> Det er til en kvinde på 50 som godt vil slippe for sin pda og kun have en

EVT. se Z600

Se review her.. han er meget glad for kalender funktionen.
Den har stor skærm og et stort tastatur...
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=492

og direkte til kalenderdelen af reviewet:
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=3&Id=492

venligst

Thomas

Fra : Jacob Andersen

Dato : 10-11-03 14:26

"T.B." <legal@BlABlAflashking.dk> wrote in message

> [...]
> Den har stor skærm og et stort tastatur...
> http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=492
>
> og direkte til kalenderdelen af reviewet:

I den forbindelse skal det nok nævnes at SE T610 har præcis samme kalender
og skærmstørrelse. Hvorvidt tastaturet er tilstrækkeligt er en smagssag, men
jeg synes det er fint. Skærmen skulle dog være bedre på z600.

/Jacob

Fra : Mcisten

Dato : 10-11-03 14:50

z600 lyder som noget af det rigtige.

Tak for hjælpen.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 10-11-03 16:51

Mcisten wrote:
> z600 lyder som noget af det rigtige.
>
> Tak for hjælpen.

Og hvis den ikke skal være helt så dyr, kan jeg kun anbefale en S55 - den er
lækker, og har en glimrende kalender.

--
Jacob

Sometimes I think I'd be better off dead. No, wait, not me, you.