Dansk software i N 5210
Fra : Christopher Tracy

Dato : 08-11-03 17:17

Hej

Min kæreste har lige arvet en Nokia 5210, fra hendes søster, der bor i
england, men der er desværre ikke Dansk menu i.
Så er mit spørgsmål, om det kan lade sig gøre selv at opdatere den med en
dansk menu, den har jo infrared ?
Og hvis det kan, hvor henter man så den danske-software ?

Mange tak på forhånd.

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 08-11-03 17:24

"Christopher Tracy" wrote in message
> [...]
> england, men der er desværre ikke Dansk menu i.
> Så er mit spørgsmål, om det kan lade sig gøre selv at opdatere den med en

Nej! For det første kan man ikke opdatere den via IR, da det der styrer
denne jo også er en del af firmwaren. Og for det andet kan man ikke gøre det
selv, ej heller med kabel....

Hygge...
Daniel

Fra : Christopher Tracy

Dato : 08-11-03 17:27

Hej

> Nej! For det første kan man ikke opdatere den via IR, da det der
> styrer denne jo også er en del af firmwaren. Og for det andet kan man
> ikke gøre det selv, ej heller med kabel....

Dvs. det kan ikke lade sig gøre at få dansk menu i ?
Eller skal den indleveres til en forhandler ? - I så fald, hvad koster sådan
noget ?

--
/C.T.

==// May U live 2 C the dawn \\==

Fra : Daniel Alstrup

Dato : 08-11-03 18:23

> Dvs. det kan ikke lade sig gøre at få dansk menu i ?
> Eller skal den indleveres til en forhandler ? - I så fald, hvad koster
sådan
> noget ?

Jeg ku' forestille mig at de måske ikke ville lægge det i, når den ikke er
købt i DK... Men du skal i hvert fald til en forhandler/Walk-In, så prøv at
spørge, evt. forskellige steder hvis du får nej det første sted. Normalt
koster det vist 1-200 kr. at opdatere firmwaren når ikke der er garanti
på....
Et godt sted ku' være Telecare (førhen hed de EMTS), de ligger i Lyngby,
Kbh, Århus, Ålborg og Malmö... (www.telecare.dk)

Hygge...
Daniel

Fra : Lars

Dato : 08-11-03 19:32

"Christopher Tracy" <goldartist@"remove-this"yahoo.com> wrote in

> [...]
> en dansk menu, den har jo infrared ?
> Og hvis det kan, hvor henter man så den danske-software ?

Hej.

Fra www.modify.dk

-klip-

Opdatering af Nokia 5210(evt. sprogændring) - Skal sendes til os 80,00
DKK

-klip-

venligst lars