smarttalk
Fra : Maria

Dato : 08-11-03 01:01

Er der nogen som ved hvor lang tids opsigelse man har hos smarttalk??

Jeg tænker på hvis man vil flytte sit nummer til feks. sonofon selvhenter.

Fra : Bent F.

Dato : 08-11-03 02:11

Ingen opsigelse. Men det tager ca. 30 dage for et andet selskab at
konvertere nummeret.
og du får et midlertidigt nummer imens.

newsryakzik3v45exk@news.tele.dk...

Fra : Johnny

Dato : 09-11-03 12:03

Bent F. wrote:
> Ingen opsigelse. Men det tager ca. 30 dage for et andet selskab at
> konvertere nummeret.
> og du får et midlertidigt nummer imens.

Jeg tror ikke helt på den med det midlertidige nummer. Hvem tilbyder
midlertidige numre mens man bliver flyttet til dem? evt. et link til en
side hvor det står...

--
Mvh. Johnny
Telefoner:S/E T310, Siemens S55/M50

Grossman's Misquote: Complex problems have simple, easy to understand
wrong answers