T68i vs R600
Fra : Futte

Dato : 05-11-03 21:32

Hej

Jeg tænker på at bytte min Nokia 3510 ud med en Sony/Er. t68i den til 29kr.
:) Så er det jeg vil høre dens taster er ligeså ringe som på en R600 jeg
havde ganske kort.

MVH
Futte

Fra : Bach

Dato : 05-11-03 22:58

Tasterne på en T68 er gode nok.. de er en smule små... men gode....

Fra : Per Thomsen

Dato : 06-11-03 09:36

> Tasterne på en T68 er gode nok.. de er en smule små... men gode....

Meget små, men gode :)

Per

Fra : Olesen

Dato : 06-11-03 21:20

"Per Thomsen" <pt@NEJmonacorSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Meget små, men gode :)
>
> Per

De klikker dog så højt, det kan være belastende
for omgivelserne, hvis du SMS'er konstant.