Woody/OpenAFS og ls
Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 17-04-01 09:16

Jeg har lige opgraderet min woody og pludselig påstår 'ls' at alle
mine filer på AFS er directories. Jeg køre med OpenAFS moduler
v. 1.0.3 men det virkede fint før jeg opgraderede woody. Problemet
opstår kun på AFS filsystem. Jeg ved ikke helt hvor jeg skal lede
efter problemet, om det er fileutils eller openafs der har problemet.

min fileutils er version 4.0.43-1.

AFS modulet er selvkompileret og jeg køre kerne 2.4.1 (problemet er
også eksisterende på 2.4.2.

Nogen gæt til hvad jeg kan gøre (andet end muligvis at downgrade min
fileutils)

Det er kun hvis jeg køre det som

'ls -F'

hvis jeg køre 'ls -lF' så bliver filerne vist korrekt. Problemet er
rimelig træls da jeg bruger --color=auto så filerne pludselig bliver
vist med directories' farver.

/Thomas

--
/"\ | "To alcohol! The cause of - and solution to -
\ / | all of life's problems!" -- Homer Simpson