Discus akva. > Hvilke fisk??
Fra : Christiansbro

Dato : 17-04-01 06:35

hej NG

Kan i fortæller mig hvilke fisk der går sammen med diskus i naturen ?
Hvilken maller kan gå i temp fra 28-35 og stadig være effektive ?
Hvilke stimefisk kan i anbefale?
Hvilke planter?

vh
christianbro

Fra : Benjamin.EMK

Dato : 26-04-01 08:22

"Christiansbro" skrev d. 17-04-01 06:35 dette indlæg :
> [...]
>
> Kan i fortæller mig hvilke fisk der går sammen med diskus i naturen ?
> Hvilken maller kan gå i temp fra 28-35 og stadig være effektive ?

kan du ikke lige svare på om du vil vide hvilken fisk der kan gå sammen med diskus eller hvilken der går sammen med dem i naturen.

hilsen Benjamin.emk elektronik@cartero.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Christiansbro

Dato : 27-04-01 04:53

Hej Benjamin

Vi snakker om fisk i naturen!

Fra : Benjamin.EMK

Dato : 27-04-01 18:58

"Christiansbro" skrev d. 27-04-01 04:53 dette indlæg :
> Hej Benjamin
>
> Vi snakker om fisk i naturen!
>

> "Benjamin.EMK" <Benjamin.EMK.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> med diskus eller hvilken der går sammen med dem i naturen.

> Ok jeg ved det faktisk ikke men vil regne med tetra arter og andre deslignende blød vandsfisk.

kan de fleste maller, men plecostimus, vil være at fortrække hvis det er for at fjerne alger, men de bliver´også store.

Jeg vil helt klart anbefale neonfisk og alle andre små stimefisk, som vil bevirke beroligende på dine diskos, men især tetra fisk, kejser tetraen syntes jeg er smuk at ha sammen med sine diskos, sammen med en masse andre små fisk.

Jeg vil vælge nogle store planter til bag i akvariet, så dine diskos kan søge bag planterne hvis de bliver lidt stresset.

Med Venlig Hilsen.

Benjamin-emk

http://www.kandu.dk/

Fra : Christiansbro

Dato : 29-04-01 02:09

Hej benjamin

det var lige det svar jeg manglede, da vi havde tænkt os at anskaffes os en
stime neon og desuden har jeg allerede kajser tetraer i akvariet.

thanx

Fra : Pyros

Dato : 16-11-01 10:37

Hej NG

Jeg vil mene at gi'r du en discus mulighed for at gemme sig, så gemmer den
sig. Mit råd ville være at bruge bundplanter.

Pyros