|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | X11 Fra : Brian Laursen
 | 
 Dato :  27-11-03 16:35
 | 
 |  | Og billederne er self postet i news:dk.binaer.motor
 
 --
 Virtually Yours
 
 Life of Brian aka Brian Wendelbo Laursen
 
 
 
 
 |  |  | 
  Richard (27-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  27-11-03 17:24
 | 
 |  | 
 
            Brian Laursen wrote:
 > Og billederne er self postet i news:dk.binaer.motor
 Ja for søren, kvartkåben klæder den rigtig godt - giver en modvægt til 
 X11's spøjse og ellers meget fremtrædende kørerramme IMHO - måske 
 hjælper den lyse lak også    -- 
 Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Mc: '85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken
 DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade |  |  | 
  John Jensen (27-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : John Jensen
 | 
 Dato :  27-11-03 21:25
 | 
 |  | 
 "Richard" <richardpunktumpade@mail.dk> skrev i en meddelelse
 news:bq58g7$prm$1@sunsite.dk...
 > Brian Laursen wrote:
 >
 > > Og billederne er self postet i news:dk.binaer.motor
 >
 > Ja for søren, kvartkåben klæder den rigtig godt - giver en modvægt til
 > X11's spøjse og ellers meget fremtrædende kørerramme IMHO - måske
 > hjælper den lyse lak også    > -- 
 > Richard Pade, Sorgenfri, DK
 Ja, smag og behag er heldigvis forskellig, for jeg synes den selvsamme
 "kåbe" ødelægger hele cyklen,
 men det skyldes nok at jeg generelt ikke bryder mig om  disse Streetfighter
 dele.
 / John
            
             |  |  | 
   Richard (27-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Richard
 | 
 Dato :  27-11-03 23:20
 | 
 |  | 
 
            John Jensen wrote:
 > > > Og billederne er self postet i news:dk.binaer.motor
 > >
 > > Ja for søren, kvartkåben klæder den rigtig godt - giver en modvægt til
 > > X11's spøjse og ellers meget fremtrædende kørerramme IMHO - måske
 > > hjælper den lyse lak også    >
 > Ja, smag og behag er heldigvis forskellig, for jeg synes den selvsamme
 > "kåbe" ødelægger hele cyklen,
 > men det skyldes nok at jeg generelt ikke bryder mig om  disse Streetfighter
 > dele.
 Streetfightere siger mig heller ikke så meget, men når X11 med denne
 streetfighter-lignende kåber alligevel begejstrer mig, er det sikkert
 fordi synet / anvendelsen er uventet - det giver ofte stor
 opmærkomhedsværdi.
 Uden kåben og i sin gængse mørke metalfarve, virker X11 noget tung, netop
 fordi linierne i kølerrammen trækker fremad/nedad. Kåben flytter
 opmærksomheden og gør cyklen synsmæssigt lettere    Richard Pade, Sorgenfri, DK
            
             |  |  | 
    Arne Lorenzen (27-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Arne Lorenzen
 | 
 Dato :  27-11-03 23:43
 | 
 |  | 
 
            I news: bq5tba$g4c$1@abbeden.bunk.cc,
 skrev Richard <rpaderichard@netscape.net>
 > John Jensen wrote:
 >
 >>>> Og billederne er self postet i news:dk.binaer.motor
 ..................
 >
 > Uden kåben og i sin gængse mørke metalfarve, virker X11 noget tung,
 > netop fordi linierne i kølerrammen trækker fremad/nedad. Kåben flytter
 > opmærksomheden og gør cyklen synsmæssigt lettere    Netop kølerammens udformning påstås at have en funktion med hensyn til
 køreegenskaberne - downforce?  -og ikke kun til effektiv køling?
 -- 
 Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600 / XT 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183     _
www.senior98.dk  #36                    .-.-.=\-.
 DMCN# 626                                     (_)=='(_)
            
             |  |  | 
     Per Emborg (28-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Emborg
 | 
 Dato :  28-11-03 00:17
 | 
 |  | 
 > >
 > >>>> Og billederne er self postet i news:dk.binaer.motor
 > .................
 > >
 > > Uden kåben og i sin gængse mørke metalfarve, virker X11 noget tung,
 > > netop fordi linierne i kølerrammen trækker fremad/nedad. Kåben flytter
 > > opmærksomheden og gør cyklen synsmæssigt lettere    >
 > Netop kølerammens udformning påstås at have en funktion med hensyn til
 > køreegenskaberne - downforce?  -og ikke kun til effektiv køling?
 Klippppppppppp
 Jeg ved sku snart ikke hvor meget downforce den giver men læ omkring benene
 der kan jeg mærke forskel om jeg kører på min gade eller Dragbike
 Det værste jeg har været ude for var en K........... og hendes søn over på
 Jyllandsringen til RR festival der gik forbi og sagde højt og larmene se der
 er den der 5,7 l mc ( Jeg tror hun mente en Boss Hoss) for S...... jeg var
 ved at sprænge i luften :) og de andre i lejren grinte meget højt ikke
 Jesper og Kenned
 Men de mennesker der har prøvet en X11 er lidt forundtet over hvor meget
 moment og letkørt den er og at man ikke mærker mere vind end man gør , det
 er først når man kommer over de 220-230 KM/t at man føler at nu går det sku
 stærkt , og det har jeg faktisk ikke noget imod , det er jo derfor at man
 køber en Naked Bike
 Når jeg vil køre stærk så låner jeg bare min kones ZX 9 R -01 og den har jeg
 da også taget til Assen , men jeg var egenlig ikke mere frisk efter turen
 end på X11 eren (Forstået lange arme) selv om vi kører i det høje gear
 Per Emborg
 Der har aftalt med et Tysk Tunings firma http://www.lkm.de/  om ca 184 hk på
 baghjulet til sæson 04 , jeg gider sku ikke at blive kørt agterud  af de der
 ZX12 mere på de 402 meter på de 202 går det sku fint nok - men...........
http://www.lkm.de/ |  |  | 
      Janner (28-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Janner
 | 
 Dato :  28-11-03 10:59
 | 
 |  | 
 >
 > Per Emborg
 > Der har aftalt med et Tysk Tunings firma http://www.lkm.de/  om ca 184 hk
 på
 > baghjulet til sæson 04 , jeg gider sku ikke at blive kørt agterud  af de
 der
 > ZX12 mere på de 402 meter på de 202 går det sku fint nok - men...........
 >
 > http://www.lkm.de/ Hvilke dele består et sådan kit af  ??? Sad lige og lurede
            
             |  |  | 
      Jacob Larsen (28-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jacob Larsen
 | 
 Dato :  28-11-03 15:19
 | 
 |  | 
 
            > Per Emborg
 > Der har aftalt med et Tysk Tunings firma http://www.lkm.de/  om ca 184
 > hk på baghjulet til sæson 04 , jeg gider sku ikke at blive kørt
 > agterud  af de der ZX12 mere på de 402 meter på de 202 går det sku
 > fint nok - men...........
 Hvad er tiden for de 402m på sådan et dyr? Jeg kan ikke finde tider for
 mc'er og jeg vil gerne prøve at sammenligne med bilerne, som jeg synes er
 lidt nemmere at finde tider på.
 -- 
 mvh. Jacob Larsen - GS500
            
             |  |  | 
       Henrik H. Jensen (28-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik H. Jensen
 | 
 Dato :  28-11-03 15:41
 | 
 |  |  |  |  | 
        Jacob Larsen (28-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jacob Larsen
 | 
 Dato :  28-11-03 16:31
 | 
 |  | 
 
            Henrik H. Jensen wrote:
 > Jacob Larsen wrote:
 >> Hvad er tiden for de 402m på sådan et dyr? Jeg kan ikke finde tider
 >> for mc'er og jeg vil gerne prøve at sammenligne med bilerne, som jeg
 >> synes er lidt nemmere at finde tider på.
 >
 > http://www.syclone.freeserve.co.uk/rivals.htm Smukt. De har endda en GS'er med    Hvis en McLaren F1 ikke kan gøre det hurtigere end nogen af de vildeste
 mc'ere undres jeg lidt over, at jeg har set videoer af en ældre svensk BMW,
 der tog turen på 9,97s.
http://www.mull.tk/  den 3. film fra venstre. Det er den grå bil 8:30 min.
 inde i filmen
 Direkte link: http://cosworth.mine.nu/mull/MULL@Tullinge.avi  (~250MB)
 Er det godt nok muligt at denne bil kan følge med de hurtigste mc'ere og
 køre fra en McLaren F1. Snyder svenskerne med deres målere eller hvad?
 -- 
 mvh. Jacob Larsen - GS500
            
             |  |  | 
         Armand (28-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  28-11-03 20:38
 | 
 |  | 
 "Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
 news:bq7pjv$56a$1@sunsite.dk...
 >
 > Hvis en McLaren F1 ikke kan gøre det hurtigere end nogen af de vildeste
 > mc'ere undres jeg lidt over, at jeg har set videoer af en ældre svensk
 BMW,
 > der tog turen på 9,97s.
 For at opnå mindst mulig spring imellem gearene er F1'ernes 1.gear er udlagt
 alene med henblik på brug i det langsomste sving (hhv. i forhold til det
 2.gear som måtte bruges i det langsomste sving, og derved er det meeeget
 langt når starten går!     --
 Armand.
            
             |  |  | 
          Jacob Larsen (28-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jacob Larsen
 | 
 Dato :  28-11-03 22:00
 | 
 |  | 
 
            >> Hvis en McLaren F1 ikke kan gøre det hurtigere end nogen af de
 >> vildeste mc'ere undres jeg lidt over, at jeg har set videoer af en
 >> ældre svensk BMW, der tog turen på 9,97s.
 >
 > For at opnå mindst mulig spring imellem gearene er F1'ernes 1.gear er
 > udlagt alene med henblik på brug i det langsomste sving (hhv. i
 > forhold til det
 > 2.gear som måtte bruges i det langsomste sving, og derved er det
 > meeeget langt når starten går!     Tænker du på formel 1 bilerne her? Den bil jeg umiddelbart sammenlignede med
 var den bedste placerede bil, McLaren F1 på linket fra før
http://www.syclone.freeserve.co.uk/rivals.htm (en "alm" sportsvogn til 18mio eller noget i den retning). Jeg ved egentlig
 ikke hvor meget F1 der er over den selvom de mildest talt antyder det med
 navnet :-/
 Det var dog selvf. ikke helt klart af mit indlæg, at det ikke var en formel
 1.
 Jeg kan slet ikke forstå den "gamle" BMW er et helt sekund hurtigere og
 dermed næsten ligger på højde med de bedste mc'ere.
 Nu har du selvf gjort mig interesseret i om en formel 1 bil kan acc fra en
 mc på de 402 m.    Den har måske ikke den bedste gearing til det, men  de vejer jo ret lidt og
 har masser af gummi på vejen.
 -- 
 mvh. Jacob Larsen - GS500
            
             |  |  | 
           Armand (29-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  29-11-03 00:58
 | 
 |  | 
 "Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
 news:bq8crf$gmg$1@sunsite.dk...
 > >> Hvis en McLaren F1 .................
 > >
 > > For at opnå mindst mulig spring imellem gearene er F1'ernes 1.gear er
 > > udlagt alene med henblik på brug i det langsomste sving ....derved er
 det
 > > meeeget langt når starten går!     >
 > Tænker du på formel 1 bilerne her?
 Jup!
 Jeg var lige hurtig nok på aftrækkeren, til ikke at nå at opfatte "McLaren",
 og som modembruger er det sjældent at jeg surfer med på link's, så dérfra
 fik jeg ikke nogen clou's    Anyhow, så er McLaren' nok også temmelig højt gearet i 1., og dét kræver sin
 mand på koblingen - Og det er jo ikke sikkert at det lige var "ham" der sad
 ved rattet ved den dyst (ligesom at det ikke er Ducati'erne man oftest ser
 dækkene slidt helt ud til kanten på, kan ejerskab af en McLaren på samme
 måde være et godt dække over egne evner, også omkring så simple(?)
 dicipliner som dragstarts) :-/
 --
 Armand.
            
             |  |  | 
       Per Emborg (28-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Emborg
 | 
 Dato :  28-11-03 18:29
 | 
 |  | 
 
            Ca 11,5 for en X11
 Ca 11,0 for en ZX12
 I år var det en Gammel SKRU-SUKI fra  ca 84 der vandt over alt og alle men
 den er godt nok også voldtunet med ca 1450 ccm og skal kører i en anden
 klasse næste år siges der
 Og da mange af løbene Sindal - Holeby - Mosten -Hirtshals er på 202 m så har
 man også chancer på alm. hurtige maskiner så som Zx6r- Honda CBR- R6 der er
 endda tale om at lave en klasse for 600 ccm og med bare 5 tilmeldte så er
 den oppe at stå , men tro nu ikke det er lige så nemt som nede ved det
 lokale blinklys
 -- 
 Per Emborg
 x112kvik4u@dotcomprik.dk
 Denne mail er testet af Norton Antivirus
 "Jacob Larsen" <jacobl@(((FJERNDETTE)))cs.auc.dk> skrev i en meddelelse
 news:bq7lbr$3lk$1@sunsite.dk...
 > > Per Emborg
 > > Der har aftalt med et Tysk Tunings firma http://www.lkm.de/  om ca 184
 > > hk på baghjulet til sæson 04 , jeg gider sku ikke at blive kørt
 > > agterud  af de der ZX12 mere på de 402 meter på de 202 går det sku
 > > fint nok - men...........
 >
 > Hvad er tiden for de 402m på sådan et dyr? Jeg kan ikke finde tider for
 > mc'er og jeg vil gerne prøve at sammenligne med bilerne, som jeg synes er
 > lidt nemmere at finde tider på.
 > -- 
 > mvh. Jacob Larsen - GS500
 >
 >
            
             |  |  | 
        Jacob Larsen (28-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jacob Larsen
 | 
 Dato :  28-11-03 19:20
 | 
 |  | 
 
            > Ca 11,5 for en X11
 > Ca 11,0 for en ZX12
 Ok. Det er da heller ikke ligefrem langsomt.    Troede egentlig at motorcyklerne var væsentligt hurtigere end bilerne, men
 det er jo også et problem, at der er mindre gummi på vejen.
 > I år var det en Gammel SKRU-SUKI fra  ca 84 der vandt over alt og
 > alle men den er godt nok også voldtunet med ca 1450 ccm og skal kører
 > i en anden klasse næste år siges der
 Ja Suzuki er jo kram    > Og da mange af løbene Sindal - Holeby - Mosten -Hirtshals er på 202 m
 > så har man også chancer på alm. hurtige maskiner så som Zx6r- Honda
 > CBR- R6 der er endda tale om at lave en klasse for 600 ccm og med
 > bare 5 tilmeldte så er den oppe at stå , men tro nu ikke det er lige
 > så nemt som nede ved det lokale blinklys
 Kører du tit om kap ved et blinklys?    -- 
 mvh. Jacob Larsen - GS500 som nok er lidt for sløv til at være med    |  |  | 
        Armand (28-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  28-11-03 20:37
 | 
 |  | 
 "Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
 news:bq80kh$7n6$1@sunsite.dk...
 > Ca 11,5 for en X11
 > Ca 11,0 for en ZX12
 > I år var det en Gammel SKRU-SUKI fra  ca 84 der vandt over alt og alle men
 > den er godt nok også voldtunet med ca 1450 ccm og skal kører i en anden
 > klasse næste år siges der
 Sådan ér det når man vinder over en af Mostens lokale opstillere!    Året efter at en nyere T595 vandt i klassen for engelske maskiner, blev
 det besluttet at dén nærmere var en japaner og derfor blev rykket ud af
 klassen, således at det lokale håb på en voldtunet Norton Commander atter
 havde en chance :-|
 --
 Armand.
 (der husker at Nemesis dog blandede sig og lod Norton'en eksplodere)
            
             |  |  | 
         --=STONE=--© (29-11-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : --=STONE=--©
 | 
 Dato :  29-11-03 11:51
 | 
 |  | 
 > Sådan ér det når man vinder over en af Mostens lokale opstillere!    > Året efter at en nyere T595 vandt i klassen for engelske maskiner, blev
 > det besluttet at dén nærmere var en japaner og derfor blev rykket ud af
 > klassen, således at det lokale håb på en voldtunet Norton Commander atter
 > havde en chance :-|
 Tja... kan man ikke vinde, kan man da bare ændre reglerne til sin fordel
  ) skisme smart ..
 -- 
 --=STONE=--©
            
             |  |  | 
 |  |