Nye hvalpe...
Fra : Jane

Dato : 25-11-03 10:15

Så har vi været ude og vælge vores 2 nye Cavalierhvalpe som vi skal ha´ i
løbet af December, og nu kan tiden kun gå for langsomt !
De 2 nuser hunde kan ses på vores hjemmeside www.kennelmailunds.webbyen.dk
Hilsen
Jane Mailund

Fra : Ove Kristensen

Dato : 26-11-03 05:55

"Jane" <bejane@mail.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> De 2 nuser hunde kan ses på vores hjemmeside www.kennelmailunds.webbyen.dk

Jeg synes da også at den sorte med den hvide pels på hovedet er meget sød
))))))))

Spøg til side - de er utroligt søde så held og lykke med
de 2 små nye.

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Jane

Dato : 26-11-03 07:41

Hejsa Ove.
Den med den sorte med det hvide pels på hovede har ikke altid været helt nem
at præge ! ha ha
Så jeg venter mig lidt mere af de 2 små.´
Tak for din hilsen og ha´ en rigtig god dag.
Med venlig hilsen
Jane Mailund