Kontrakt ved handel med hest
Fra : Anet

Dato : 28-11-03 22:31

Jeg sad og kiggede på hestenettet og faldt over denne standard kontrakt.
Måske nogen af Jer kan bruge ideer fra den når I handler hest.

http://www.heste-nettet.dk/markedspladsen/hest/koebekontrakt.html

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : Doris

Dato : 30-11-03 16:22

Tak for det, stod lige og manglede sådan en ;)
V.H. Doris.

Fra : Anet

Dato : 30-11-03 17:44

"Doris" <xdoris@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for det, stod lige og manglede sådan en ;)
> V.H. Doris.

(klip)
Nåh, men så var det jo godt jeg lige faldt over den *smiler*. Syntes at den
var et godt udgangpunkt når man står der og skal skrive noget ned i en
hestehandel.

--
~ Hilsen
Annette ~