Hyggelig mørkeridning
Fra : Anet

Dato : 24-11-03 17:43

Vi var lidt sent på den i dag da vi skulle muge hestebokse. Så det var
næsten mørkt før end, at vi fik sadlet alle tre heste op. Vi besluttede så,
at ride på vores egen mark der er harvet. Det var nu tungt pga. den megen
regn. Vi red så ned på ridebanen og red så lidt "rideskoleridning" altså i
en række. Vi fik rørt hestene og os selv lidt på stille og roligt plan og
vejret var jo dejligt. Jeg fik trænet en del almindelig trav på min
islænder. Normalt når vi er ude på ture så foretrækker hun tølten, men det
er jo vigtigt også, at træne traven når jeg nu gerne vil have hende til at
beholde denne gangart. Børnene på hver af de andre heste syntes (som Ole´s
ryttere), at det var sjovt, at ride når det var mørkt. Faktisk så var både
hestene og os gode til at orientere os på banen. Så bagefter fik hesten lidt
foder og hø og halm og ud igen på marken. De går i løsdrift og har et
velstrøet skur med tørt halm.

--
~ Hilsen
Annette ~