Efterlysning af hvidløgspasta
Fra : Doris

Dato : 23-11-03 11:14

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig, jeg har købt hvidløgspasta i 12 kg
dåser fra en forhandler på Fyn eller deromkring, men nu har jeg mistet han
adresse og telf. nr. Er der nogen herinde der kender ham og har evt. hans
nummer ?
Doris.

Fra : Iben Holst

Dato : 23-11-03 19:06

> [...]
> adresse og telf. nr. Er der nogen herinde der kender ham og har evt. hans

Nej det kender jeg ikke, men jeg kan fortælle at du ikke behøver helt til
Fyn for at få det (hvis du bor i Jylland?!)....

Iben

Fra : Doris

Dato : 24-11-03 04:47

Hej Iben

Kender du et sted her i Jylland ?
Doris.

Fra : Iben Holst

Dato : 24-11-03 17:39

> Kender du et sted her i Jylland ?
> Doris.

Man kan få det hos Foderstofforretningen " Alt til Dyr".....Jeg plejer at
handle i Malling og da jeg efterlyste sliksten med hvidløg, sagde de at de
havde hvidløgspasta; men på daværende tidspunkt var jeg ikke interesseret i
det og ved derfor ikke mere om det.
Jeg kan finde tlf.nr. der til hvis du er interesseret - så kan de evt.
henvise dig til en af deres forretninger i nærheden af dig hvis Malling er
for langt væk. Men ellers må de næsten også have en website - det er
"Århusegnens Andel".

Iben

Fra : Doris

Dato : 24-11-03 19:45

Det må du godt Iben. Takker

Fra : Iben Holst

Dato : 25-11-03 19:06

"> Det må du godt Iben. Takker

Velbekomme - nu spurgte jeg manden, og det skulle være 86 93 12 00

Iben

Fra : Betina

Dato : 24-11-03 00:56

HEj Doris...
Kan du huske mig???
Betina der prøvede oliver... hvordan går det med ham??
HAr du fundet en til ham??
Knuzzer Betina

Fra : Iben Holst

Dato : 09-12-03 15:34

Hej Doris!

Jeg var såmænd bare nysgerig efter at vide om du fik fat i det hvidløgspasta
gennem "Alt til dyr" så du slap for at skulle have det fra Fyn??

Iben

Fra : Vejle-pigen

Dato : 11-12-03 22:08

Hejsa iben her er Doris E-mail: xdoris@mail.tele.dk
Så kan det være du har held der igennem
Hilsner Fra Betina

xdoris@mail.tele.dk

Fra : Doris

Dato : 15-12-03 20:44

Hej Iben
Nej, jeg er ikke kommet så langt endnu p.g.a. al den juletravlhed, men det
kommer nok. Imellemtiden får de natural ;)
Knuser Doris og god jul til alle Doris.