part
Fra : Betina

Dato : 21-11-03 19:20

Hejsa jeg er en frisk genert pige på 26år, 160 høj, buttet men ikke fed. jeg
elsker heste og har holdt pause fra ridning i ca 5år men vil gerne i gang
igen ...

Jeg er lige flyttet til vejle sammen med min forlovede i lejlighed..

Er der nogle som har en sød pony eller lille hest som passer til mig eller
kender et sted hvor jeg kan starte stille og roligt op vi jeg blive meget
glad..
Håber at hører fra jer af... smiler
Mange hislner Minni

Fra : Zirfelt

Dato : 22-11-03 10:12

Hej Bettina
Måske vil du få mere ud af det hvis du sætter en seddel op hos din lokale
købmand, supermarked eller bibliotek. Eller kontakt nogle rideskoler i
nærheden af hvor du bor. Der er sikkert mange (der som mig) kan bruge en sød
pige til deres hest/pony
Hilsen Irene

Fra : Betina

Dato : 22-11-03 12:30

Hejsa Irene
TAk for din henvendelse..
Mangler du en til at ride din pony/hest???
hislner Beitna

Fra : Zirfelt

Dato : 22-11-03 20:44

> Hejsa Irene
> TAk for din henvendelse..
> Mangler du en til at ride din pony/hest???
> hislner Beitna
______________klip__________

Ja men det er et godt stykke fra Vejle. Jeg bor i Års
Hilsen Irene

Fra : Betina

Dato : 24-11-03 00:12

Hejsa igen irene..
Hvor er det lige henne jeg er tilflytter så jeg kender ingenting til vejle
og omegn..
Knuzz Betina

Fra : Musen

Dato : 23-11-03 23:34

klip--
> Er der nogle som har en sød pony eller lille hest som passer til mig eller
> kender et sted hvor jeg kan starte stille og roligt op vi jeg blive meget
> glad..

Nu ved jeg jo ikke hvor langt du er villig til at køre, men jeg har en hest
som mangler en rytter/passer. Hun står i Davding ved Brædstrup.
Skriv igen hvis du er interesseret, så kan jeg skrive noget mere om hende,
og du om dig

Venlig hilsen Mia

Fra : Betina

Dato : 24-11-03 00:11

Hejsa Mia...
Mange gange tak for din henvendelse..
Jeg er tilflytter så jeg ved ikke lige helt hvor der ligger henne.. KAn du
ikke fortælle mig hvor det er henne m.m
Knuz Betina

Fra : Spoi

Dato : 24-11-03 13:19

"Betina" <betina26@post.tele.dk> wrote in message news:<3fc13e7b$0$27442$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> Mange gange tak for din henvendelse..
> Jeg er tilflytter så jeg ved ikke lige helt hvor der ligger henne.. KAn du

Hej Bettina

Kender ikke selv området - men jeg kan foreslå dig at se på www.krak.dk.

Laila

Fra : Jens

Dato : 26-11-03 22:10

Du kan sutte min hest mens jeg knepper dig

skriv til mig
Jens 28195845

Fra : Betina

Dato : 26-11-03 23:12

Prøv lige og tag dig sammen din syge idiot!!!!!!!!

Fra : Zirfelt

Dato : 27-11-03 07:39

Bare ignorere ham. Begynder vi først at skælde og smælde, er det som næring
for ham. Men tavshed????
Irene

Fra : Jimmie Andersen

Dato : 21-12-03 02:17

"Jens" <Jens@Esenet.dk> wrote in message
> Du kan - min hest mens jeg - dig
>

> skriv til mig
> Jens 28195845

Var det ikke nærmere 75169381 dit nummer var/er hr. Pedersen?