Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Runtime error...!
Fra : S.H.S.J.

Dato : 16-04-01 21:04

Hej NG

Jeg får med jævne mellemrum nogle irriterende fejlmeddelelser når jeg bruger
Internet Explorer 5,5
De lyder som følger:

Microsoft Visual C++ Runtime Library (titellinje)

Runtime error!
Program:C:\PROGRAMMER\INTERNET EXPLORER\IEXPLORER.EXE

abnormal program termination

....når jeg så trykker OK, lukker Internet Explorer ned.
Hvad er der galt, og vigtigst, hvad kan jeg gøre ???

MVH.
SHSJ

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 16-04-01 22:19

"S.H.S.J." <shsj@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
> ...når jeg så trykker OK, lukker Internet Explorer ned.
> Hvad er der galt, og vigtigst, hvad kan jeg gøre ???

Har du været en tur omkring Windows Update og set om der skulle være
opdateringer du kan downloade ?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://vvv.fischer.as

Fra : S.H.S.J.

Dato : 17-04-01 16:42

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as> skrev i en meddelelse

> Har du været en tur omkring Windows Update og set om der skulle være
> [...]

Ja, jeg har prøvet at opdatere diverse, men uden nogle gode resultater...
(iiihhjø !)
....-jeg prøver lige at installere den nye IE 6 beta, og ser om det hjælper.

SHSJ

Fra : S.H.S.J.

Dato : 17-04-01 20:52

....IE 6 hjalp heller ikke på problemet...

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 17-04-01 23:52

"S.H.S.J." <shsj@get2net.dk> wrote in <9bfj7p$ho3$1@sunsite.dk>:

> [...]
>
> abnormal program termination
>

>...når jeg så trykker OK, lukker Internet Explorer ned.
>Hvad er der galt, og vigtigst, hvad kan jeg gøre ???

du skulle vel aldrig have installeret MSXML3 i replace-mode, vel ?

--
Danmark som netværkssamfund - hvor er vi nu ?
(Interviewer i HardDisken på P1)

Fra : S.H.S.J.

Dato : 18-04-01 11:46

"Jesper Stocholm" <usenet@stocholm.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> --
> Danmark som netværkssamfund - hvor er vi nu ?

....øøøh det kan da godt være...? Hvordan finder jeg ud af det ?
-Og hvad skal jeg i givet fald gøre?

VH.
SHSJ

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 19-04-01 16:05

"S.H.S.J." <shsj@get2net.dk> wrote in <9bjr3m$f1k$1@sunsite.dk>:

>"Jesper Stocholm" <usenet@stocholm.dk> skrev i en meddelelse

>...øøøh det kan da godt være...? Hvordan finder jeg ud af det ?
>-Og hvad skal jeg i givet fald gøre?

øøeh ... hvis du er usikker på det, så tror jeg ikke, at det er tilfældet.

For at installere MSXML3 skal du gøre følgende:

1.
Hente og afvikle installationsfilen fra

http://msdn.microsoft.com/downloads/default.asp?URL=/code/sample.asp?
url=/msdn-files/027/001/596/msdncompositedoc.xml

2.
Hente og afvikle et andet program (xmlinst) fra

http://msdn.microsoft.com/downloads/default.asp?URL=/code/sample.asp?
url=/msdn-files/027/001/469/msdncompositedoc.xml

Hvis du stadig mener, at det kunne være - så find filen msxml3.dll i dit
system32-bib og check versionnummeret. Det skal være 8.0.7820.0

Derudover skal der ikke kunne findes en fil ved navn msxml.dll på din
computer (det sidste her er jeg lidt usikker på).

Du kan herefter gøre to ting:

1.
Installere og installere MSXML3sp1 fra

http://msdn.microsoft.com/downloads/default.asp?URL=/code/sample.asp?
url=/msdn-files/027/001/591/msdncompositedoc.xml

eller

2.
Installere MSIE 6b

Happy hunting !

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 19-04-01 21:24

usenet@stocholm.dk (Jesper Stocholm) wrote in
<Xns9088AD890D888spamstocholmdk@192.38.208.81>:

>Du kan herefter gøre to ting:
>
>1.
>Installere og installere MSXML3sp1 fra

det skulle self. være

Hente og installere MSXML3sp1 fra ...

--
Læs om at citere korrekt på http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : S.H.S.J.

Dato : 20-04-01 19:52

"Jesper Stocholm" <usenet@stocholm.dk> wrote in message
> usenet@stocholm.dk (Jesper Stocholm) wrote in

> [...]

Hej igen...
Jeg har installeret MSXML3sp1... men det har ikke ændret noget.
MVH.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 21-04-01 11:48

"S.H.S.J." <shsj@get2net.dk> wrote in <9bq0gk$lag$1@sunsite.dk>:

>Hej igen...
>Jeg har installeret MSXML3sp1... men det har ikke ændret noget.

tja ... så er jeg lidt på bar bund ...

Ved du hvad MSXML3 er ?

--
It is insufficient to protect ourselves with laws; we need to protect
ourselves with mathematics.

Fra : S.H.S.J.

Dato : 21-04-01 22:11

> tja ... så er jeg lidt på bar bund ...
>
> Ved du hvad MSXML3 er ?

....Nej... aner det ikke.

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 22-04-01 15:51

"S.H.S.J." <shsj@get2net.dk> wrote in <9bst1h$a90$1@sunsite.dk>:
>"Jesper Stocholm" <usenet@stocholm.dk> wrote in message

>...Nej... aner det ikke.

så har du ikke installeret det ...

Fra : S.H.S.J.

Dato : 22-04-01 20:26

> så har du ikke installeret det ...

....Så fatter jeg ikke en sk... !
....-Jeg har downloadet et program der hedder "msxml3sp1" og jeg har trykket
"next" på en knap hvor spørgsmålet lyder :"The setup wizard will install
Microsoft XML Parser on your computer. Click next to continue..."

Hvad mangler jeg at gøre??? ...og hvad er MSXML?
MVH.
SHSJ

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 25-04-01 20:57

"S.H.S.J." <shsj@get2net.dk> wrote in <9bvba8$ff5$1@sunsite.dk>:

> [...]
>install Microsoft XML Parser on your computer. Click next to
>continue..."
>
>Hvad mangler jeg at gøre??? ...og hvad er MSXML?

nu var det ikke meningen, at du skulle installere MSXML3sp1 - hvis du ikke
havde installeret MSXML - men det kan være, at jeg ikke udtrykte mig klart
nok.

Anywway ... du har opgraderet din XML-parser i windows ... og det sker der
sådan set ikke noget ved. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig dit problem ud
over det.

--
Jesper Stocholm