menuforslag??
Fra : Sabina Hertzum

Dato : 16-04-01 20:41

børnefødselsdag.....

jeg står i den fornøjelige situation at jeg skal holde fødselsdag for
min søn for hans børnehaveklassse her på torsdag....
jeg har valgt ( mere tvunget af omstændighederne) at holde noget for ham
på skolen i skoletiden..... dvs til omkring frokosttid......
ergo skal jeg jo finde på noget kreativt.... men da det ikke er min
stærke siden søger jeg nu hjælp ved jer....
hvad kan man finde p???..
jeg står med en skoleklasse på 21 stk. 7 årige unger.... jeg skal levere
mad og en eller anden form for underholdning ( formoder jeg der
forventes altså)
jeg havde forestillet mig at lave ihvertfald pølsehorn men hvad kan man
ellers finde på???
jeg står ene mand og skal lave det her efter kl 19 og en lang arbejdsdag
hvor jeg spæner rundt.....dvs det skal være ligetil og rimelig hurtigt
at lave så det ikke brænder på inden jeg vælter på sofaen.....
og det skal være noget jeg rimelig nemt kan transportere i bæreposer
eller lignene....
nogen bud?
--
knus sabina

behind every good woman, lies
a trail of men.....*SF*

Fra : Ole

Dato : 17-04-01 11:49

Hej Sabina

Jeg vil foreslå dig at lave nogle sandwiches, Leverpostej m. karse,
Æggesalat, Laks, Mild ost. Det er nemt, fylder godt, er alsidigt nok til
kræsne børn, tager højde for evt. muslimske børns madregler og så kan det
laves i forvejen og pakkes i vita-wrap. Smør evt. med KRAFT-mayonaise og
spar ikke på det grønne fyld. Køb nogle 1/2 liters sodavand i Netto, det er
dejligt med låg, når de vælter. Og bag evt. en stor bradepandekage.

Som underholdning er en skattejagt ikke af vejen, men kræver en del
forberedelse, ellers kan man arrangere melodigrandprix, køb en af pladerne
fra MGP.

God fornøjelse

Ole
www.atomb.dk

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 17-04-01 20:26

tak for forslaget
det var faktisk hvad jeg selv var kommet frem til......
jeg har nogle opskrifter på noget lækkert fyld.... en med æg, en med tun
og en med leverpostej.... det har jeg besluttet at lave... og så en
bunke pølsehorn...... jeg er ikke meget for at servere sodavand i sådan
en forsamling når det foregår i skolen... det er nok bare mig....
jeg har tænkt mig at snakke med skolen om det... men mit største problem
er at få det transporteret derhen.... det skal foregå på mine to ben i
mine to arme.....så hvis jeg både skal slæbe mad og sodavand til 22 (
har jeg nu fået at vide) børn så skal de være noget større og stærkere
end de er nu*G*