FireWire ?
Fra : Funky

Dato : 16-04-01 20:14

Hej.

Er der nogen der kan hjælpe mig med FireWire.

Jeg har lige bestilt en Extern 80GB FireWire HD og skal bruge en controller
til denne.

Hvad skal man købe? Og kan man få et bundkort med det på?

Jeg har i forvejen et Asus CUSL2-C bundkort, og vil ikke have et ringere
bundkort..

Håber i kan hjælpe.

MVH Frank

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 16-04-01 20:57

Funky wrote:

> [...]
>
> Hvad skal man købe? Og kan man få et bundkort med det på?
>
> Jeg har i forvejen et Asus CUSL2-C bundkort, og vil ikke have et ringere

Gigabyte laver vistnok et bundkort (ka' ik' lige huske modellen)...

et Controller kan fås til ganske få penge (se edbpriser.dk under I/O)
(Det skal være et FireWire kort, DV kort du'r ikke - selv om DV dur' med
FW.)

...eller køb en iMac DV :) ... de fleste nye Mac'er er født med
FireWire...

--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : pwa

Dato : 16-04-01 21:40

"Funky" <dick@worldonline.dk> wrote in message
> [...]
>
> Hvad skal man købe? Og kan man få et bundkort med det på?
>
> Jeg har i forvejen et Asus CUSL2-C bundkort, og vil ikke have et ringere

Det bedste er ikke for godt...Adaptec FireConnect 4300 (Firewire/1394)
400Mbit/sec
3 porte.

v/h Pwa