--
"Max" <maxbn@wanad00.dk> skrev i en meddelelse
news:deUC6.151$sd4.83156091@news.mobilixnet.dk...
> Spænde ben ... joh pt. er jo jeg TDC kunde !
>
> Mobilix skal for at få mig som kunder, sende min Adresse, mit
telefonnummer
> og mit TDC kontonummer til TDC!!!!
>
> Mit kontonummer og mit telefonnummer kan der ikke skrives fejl i - men min
> adresse -
Der tager du skam fejl ... TeleDk kan godt afvise at overflytte en kunde
*selvom* han opgiver korrekt kontonummer. Bare de tror det er forkert, skal
han igennem hele møllen igen .... det har de gjort 2 gange mod mig.
>der benytter TDC ikke folkeregister adressen (som alle andre
> instanser gør) her benytter de deres egen - og i mit tilfælde var der tale
> om at jeg bor på 2. sal i en villa - men min folkereg. er sat til at jeg
bor
> i stuen (hvilket jeg rent juridisk gør).
>
> Egentlig kan det vel være ligemeget - de har jo fået mit TDC kontonummer -
> hvor SVÆRT kan det være
De har tlf.nummer, adresse, fødselsdato, kontonr ... men ve den som kommer
til at lave en fejl i en af delene.
>
> Det kan godt være at TDC velvilligt afgiver sine kunder til Mobilix - men
at
> adressen ikke er 100% korrekt - det er noget flue knep.
Ja, det er latterligt .. man skulle ikke tro det var en seriøs virksomhed.
Jeg er efterhåndet nået dertil, at jeg bare griner af dem :)
>
> MAX
>
>
> "Henrik Larsen" <info@cultmovies.dk> skrev i en meddelelse
> news:9bgvir$hug$1@news.inet.tele.dk...
> > "Max" <maxbn@wanad00.dk> skrev i en meddelelse
> > news:doSC6.149$bL6.79304873@news.mobilixnet.dk...
> >
> > [klip]
> > >Jeg har her på siden læst at de har været problemer med
> > >deres hardware leverandør - og at TDC har spændt ben.
> >
> > Spændt ben? Kan du uddybe?
> >
> > Vh Henrik (som selv venter & venter, desværre)
> >
> >
>
>