AMR Modem
Fra : [Ex] Pita

Dato : 16-04-01 17:38

Jeg kan simpet hen ikke få en AMR modem til at virke, på en Chaintech
bundkort, med AMD Duron 750MHz 256 MB Ram, Win ME. det inbyggede lydkort
virker fint, men modemet vil ikke, jeg synes jeg har prøvet alt

[Ex] Pita

Fra : Karsten Olesen

Dato : 16-04-01 20:50

"[Ex] Pita" <nyhed@hjardemaal.net> skrev i en meddelelse
> Jeg kan simpet hen ikke få en AMR modem til at virke, på en Chaintech
> bundkort, med AMD Duron 750MHz 256 MB Ram, Win ME. det inbyggede lydkort
> virker fint, men modemet vil ikke, jeg synes jeg har prøvet alt
________________________-

Jeg har også prøvet ALT..på flere maskiner..uden resultat...
AMRslottet er et gimmick..vi vil aldrig se det i brug i praksis..

MVH

Fra : mohr

Dato : 17-04-01 17:15

"[Ex] Pita" <nyhed@hjardemaal.net> wrote:

> Jeg kan simpet hen ikke få en AMR modem til at virke

Virker fint på mit Epox, hvor jeg bruger det som backup til Stofanet
og fax.
Er du sikker på at softwaren til modemet er korrekt installeret? Vil
mene at du fint kan bruge driveren her:

http://www.epox.com/html/english/support/modem/drivers/ep-s56mr.htm

/mohr