Mangler links
Fra : PØLLE

Dato : 21-11-03 19:07

Hej NG

Jeg har lige formatteret min HD. I den forbindelse har jeg gemt alle gamle
mails, mailadresser, meeen jeg glemte mine Delphi links i til
Explorer-foretrukne.

Er der en eller flere af jer, som kan hjælpe mig med diverse links til
steder, som har komponenter og ander 'guf' til Delphi.

På forhånd tak
PØLLE

Fra : Peter Vrist

Dato : 23-11-03 11:43