ER SLOT A PROCESSORE VED AT UDGÅ??????
Fra : Jannik Mariager

Dato : 16-04-01 17:15

jeg ´kan nemlig kun se athlonér på 600-850 mhz på edbpriser

jannik mariager
ICQ:72776446

Fra : [Ex] Pita

Dato : 16-04-01 17:25

ja

Fra : Pimpdaddy

Dato : 16-04-01 17:45

yep,
ihvertfald tbird og duron slot 1, de blev kun lavet i starten

Fra : Kaffe

Dato : 16-04-01 18:33

Hvilken slot bruger AMD i fremtiden?

Fra : DaWizeGuy

Dato : 16-04-01 19:19

"Kaffe" <ian.cemann@get2net.dk> wrote in message
> Hvilken slot bruger AMD i fremtiden?

Du mener platform? Det bliver den nuværende Sokkel 462, som AMD Duron og
Athlon Thunderbird benytter.

---
Mvh
Anders

Fra : The MaXx

Dato : 16-04-01 19:36

> Du mener platform? Det bliver den nuværende Sokkel 462, som AMD Duron og
> Athlon Thunderbird benytter.

Er det den som også heder socket A? Det er da i hvert fald den de bruger nu!

The MaXx

Fra : DaWizeGuy

Dato : 16-04-01 19:58

"The MaXx" <the_maxx@email.dk> wrote in message

> Er det den som også heder socket A? Det er da i hvert fald den de bruger
nu!

Ja, det er det samme. Det glemte jeg lige at skrive
---
Anders

Fra : [Ex] Pita

Dato : 16-04-01 23:24

"Pimpdaddy" <voodoo.cowboy@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> yep,
> ihvertfald tbird og duron slot 1, de blev kun lavet i starten

Ingen af de 2 er blevet lavet i SLOT 1 t-birden er blevet lavet SLOT A
Duron har altid været i Socket A (462) udgave
--
[Ex] Pita

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-04-01 12:27

On Tue, 17 Apr 2001 00:24:13 +0200, [Ex] Pita wrote:

>"Pimpdaddy" <voodoo.cowboy@get2net.dk> skrev i en meddelelse
>
>Ingen af de 2 er blevet lavet i SLOT 1 t-birden er blevet lavet SLOT A
>Duron har altid været i Socket A (462) udgave

Absolut - Athlon Classic stod for det forfejlede SlotA eventyr
Athlon Duron og Athlon Thunderbird stod for søsætningen af
sokkelA
Pally og hvad den anden nu hedder, fortsætter med sokkelA

Men.....AMD lavede vist i begyndelsen SlotA udgaver af
ThunderBird til nogle få udvalgte OEM-forhandlere...så vidt jeg
ved var der ikke nogle af dem der slap ud på konsummarkedet...

SlotA processorene er ikke bare ved at udgå...de er udgået...

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
OS/2: The choice of the next generation.

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 17-04-01 10:33

> Men.....AMD lavede vist i begyndelsen SlotA udgaver af
> ThunderBird til nogle få udvalgte OEM-forhandlere...så vidt jeg
> ved var der ikke nogle af dem der slap ud på konsummarkedet...

Hejsa Peter.

De var skam ude i retail markedet, men det var kun de "gamle" bundkort som
byggede over AMD's eget Fenster chipset der kunne klare dem. Via's KX133
kunne ikke så derfor var de aldrig en succes.

MVH: Lasse Stig Thomsen
www.retel.dk

Fra : Peter Jespersen

Dato : 17-04-01 13:56

On Tue, 17 Apr 2001 11:32:51 +0200, Lasse Stig Thomsen wrote:

<snip>

>Hejsa Peter.

Hola!

>De var skam ude i retail markedet, men det var kun de "gamle" bundkort som
>byggede over AMD's eget Fenster chipset der kunne klare dem. Via's KX133
>kunne ikke så derfor var de aldrig en succes.

En del mente at det ikke kunne undgås at de lækkede ud på det
åbne marked...
Og så blev der helt-helt stille.....

Live long and prosper...
Peter Jespersen, Team OS/2 Denmark
flywheel@worldonline.dk
http://www.worldonline.dk/~flywheel/
Error 132: Windows not found: (C)heer (P)arty (D)ance

Fra : Peter Jespersen

Dato : 23-04-01 21:52

Peter Jespersen wrote:

Har netop hørt i min ørechokoladebolle at Tbird'en stadig skulle kunne fås
som SlotA (900Mhz)

--
Live long and prosper...

Fra : Jakob Bakke

Dato : 24-04-01 10:21

On Mon, 23 Apr 2001 22:51:37 +0200, Peter Jespersen
<flywheel@zorland.dk> wrote:

>Har netop hørt i min ørechokoladebolle at Tbird'en stadig skulle kunne fås
>som SlotA (900Mhz)

Hvor har du hørt det? Noget link e.l. Jeg kender en del der kunne være
interesseret i en sådan cpu.