Identificering af netværkskort
Fra : RN Lokal-TV

Dato : 26-11-03 13:33

Jeg har en ældre computer installeret med win98.
I maskinen er monteret et PCI EtherNetværkskort.
Windows kan ikke identificere kortet, og jeg kan ikke se nogen producent på
kortet - står bare made in china.
Jeg har ikke nogen driver - kan det lade sig gøre at finde en driver med
ovenstående oplysninger.
På forhånd tak
RN Lokal-TV

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-11-03 14:02

"RN Lokal-TV" <redaktionen@rnlokaltv.dk> skrev :

> [...]
>kortet - står bare made in china.
>Jeg har ikke nogen driver - kan det lade sig gøre at finde en driver med

Der sidder vel en stor kreds på kortet, der hedder noget a'la
RTL8019/29/39 ??? Ellers kig efter et FCC nummer, så kan du finde
fabrikatet

På den anden side - et billigt kort koster peanuts, så det er næppe
værd at bruge alt for mange kræfter på det

http://www.computercity.dk/Product/Section.aspx?id=486 80 kroner og
opad

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 26-11-03 19:36

On Wed, 26 Nov 2003 14:02:11 +0100, jan@stevns.net wrote:

> [...]
>
>På den anden side - et billigt kort koster peanuts, så det er næppe
>værd at bruge alt for mange kræfter på det

Billige netkort yder så desværre også derefter
Flemming Jacobsen

Fra : jan@stevns.net

Dato : 26-11-03 19:57

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev :

>Billige netkort yder så desværre også derefter

Netop - men de er jo billige, så må de jo være gode .......

Spøg til side, - mon ikke også det der navnløse kort kan henføres til
kategorien ?