Ingen kontakt
Fra : Finn I

Dato : 25-11-03 19:43

Jeg har et problem jeg har arbejdet med nogle dage nu - har i en ide?

Jeg har 2 pc'er med XP som er forbundet gennem en Linksys Wireless G.
Fra PC1 kan jeg kommer på de delte mapper på PC2 men ikke omvendt????

Jeg har sikret mig at bruger er oprettet og jeg har gæstekonto aktiveret og
jeg har slukket firewall; alt sammen på begge maskiner.
Når jeg fra PC2 vil gå ind på PC1 skriver den der ingen adgang er kontakt
administrator (kort version)
Jeg kan heller ikke pinge PC1 fra PC2. PC2 pinger dog routeren OK.

Hvad kan det være jeg gør galt?

Mvh
Finn

Fra : Dieter Lauff

> [...]